BurnoutBomberman 25.11.2003 20:20:46 | |
---|
Mulla olis tämmönen probleema, että mun äänikortti on kiinni emolevyssä, eli mihin tyrkkäsee kiinni ja mitä? vahvistimesta line outin kautta? tietokoneessa kaiuttimien ulostulon vieressä kaks plugia, mahtaako jompi kumpi olla sisääntulo? mulla on se välikappale, johon jakki laitetaan. se sopii niihin plugeihin. imutin tosta n-trackin,että sillä pitäis päästä tyyppailee. onko parempia ensikertalaiselle? ohjeita olis kiva saada mahdollisimman simppelinä, koska oon ihan keltanokka näissä. sitä paitsi, onko tärkeämpää päästä pätemään, vai oikeesti auttaa jotakuta? paljon kiitosta etukätöseen |
Anti K. Perkele 25.11.2003 22:27:09 | |
---|
Ne kaksi paikka siellä äänikortissa ovat mic in ja line in. Pistät vahvistimen line outista siihen äänikortin line in:iin puhan ja homman pitäis toimia. Tietenkin jos sulla on mikrofoni niin laitat sen vahvistimen eteen ja kiinni siihen mic in:iin. N-trackista en tiedä kun en ole käyttänyt, itse käytän nauhoitukseen cooledit pro:ta, erittäin hyvä ja selkeä ohjelma. |
JulGubbe 26.11.2003 00:10:43 | |
---|
Mainittakoon veilä, että jos vahvistimesta vetää piuhan suoraan tieskariin, se yksinkertaisesti kuulostaa paskalta. Aiheesta on kyllä paljon puhetta täällä ollut. Hakua. Puujalkavitsien asialla jo vuodesta 1978. |
Kemppilä 26.11.2003 09:57:33 | |
---|
Meillä on semmonen hiano viritys että hankimme 55 eurolla halvan behringerin mikserin (kanavia ainakin kaks) ja laitoimme sen kautta skiddat ja muut sälät koneeseen line-iniin. -Kemppilä |
Timesby 30.11.2003 20:56:14 | |
---|
entäs mitenkä toimii, jos pistää piuhan vahvistimen DI:stä line iniin. voiko kone mennä rikki missää tapauksessa, vaikka miten jytkyn vahvarin iskis kiinni? Es gang zum Vituiks! |
JulGubbe 30.11.2003 21:58:22 | |
---|
entäs mitenkä toimii, jos pistää piuhan vahvistimen DI:stä line iniin. voiko kone mennä rikki missää tapauksessa, vaikka miten jytkyn vahvarin iskis kiinni? DI tulee sanoista Direct Injection, eli se on tarkoitettukin vedettäväksi line inniin. Puujalkavitsien asialla jo vuodesta 1978. |
jannu 01.12.2003 00:16:43 | |
---|
Noniin, kertokaas nyt sitten että voiko kitaran kytkemisestä suoraan äänikorttiin seurata mitään fyysistä ikävää? Etten puhunut läpiä päähäni tuolla Aloittelijapalstalla... Parempi kauna- kuin kaurapuuro... |
JulGubbe 01.12.2003 00:56:14 | |
---|
Noniin, kertokaas nyt sitten että voiko kitaran kytkemisestä suoraan äänikorttiin seurata mitään fyysistä ikävää? Etten puhunut läpiä päähäni tuolla Aloittelijapalstalla... Joskus vuonna papu nauhoittelin kitaraa kytkemällä sen suoraan äänikorttiin. Ei siitä mitään haittaa ole (paitsi ehkä saundin kannalta), kun eipä sieltä kitarasta nyt mitään megavoltteja ulos todellakaan pukkaa. Puujalkavitsien asialla jo vuodesta 1978. |