Älkää hermostuko vaikka aihe koskeekin taas äänikortteja :) Eli tarkoitus olisi saada seuraavanlainen kokoonpano äänitettyä tietokoneelle(Kyllä, olen lukenut nuo tuhannet aiheet äänikorteista..:) mutta haluaisinkin juuri tälle kokoonpanolle ehdotuksia sekä äänikortista että mahdollisen mikserin kanssa kikkailusta..): ----------------------------------------------------- syna: Korg Triton LE kitara: sähkis+Digitechin efektispedu rummut: Roland TD6+erinäisiä pädejä sekvensserinä tulisi toimimaan: Cubase sx ----------------------------------------------------- Tulevaisuudessa tulee jokunen mikkikin hommattua ainakin laulua varten..eli kiinnostaisi myös sekin, että ovatko nuo äänikorttien mikkietuset oikeasti toimivia kun niistäkin niin ristiriitaista tietoa on tullut luettua.. Joitakin korttivaihtoehtoja olen itsekkin katsellut kuten Delta 1010lt (hirveä piuhahärdelli ;) hoontech/ST audion se räkkimalli(en nyt muista mallia) ja myöskin tämä kuuluisa Audiotrak inca houkuttelisi hintansa puolesta.. Mitenkäs sitten hommien nauhoittaminen mikserin kautta onnistuisi mikäli tyytyy halvempaan/vähemmän liitäntöjä sisältävään äänikorttiin? Vai meneekö tuo cubasen tarjoama moniraitatallennus hukkaan.. Nyt kukin saisi sanoa mielipiteensä asiaan ja minä olisin erittäin kiitollinen ja mahdollisesti astetta viisaampi jälleen.. |