Moi! Onko täällä ketään jolla olisi kokemuksia digi 002 rackin (tai "pöytämallin") käyttämisestä? Olen aikeissa ostaa uuden interface/äänikortti-systeemin studiooni ja Digi 002 rack kiinnostaa. Plussaa olisi mukana tuleva Pro Tools LE pluggareineen. Tähän asti olen tehnyt musiikkia Nuendolla (v1.6 ja 2.01). Tähän liittyen kysynkin: 1. Toimiiko Digi 002:sen ASIO-ajuri niin hyvin, että sitä voi käyttää myös Nuendon tai Cubase SX:n kanssa? Eli onko jollain todellisia kokemuksia kyseisestä ristisiitoksesta?? Muistaakseni Sound on Soundissa sanottiin taannoin, että silloinen versio asio-ajurista tökki Cubasen kanssa..(toivottavasti asia on korjattu uusiin versioihin?) 2. Voinko siirtää Pro Tools projektin kannettavalla kovalevyllä pc-koneelta mäkille? (eli onko mäkillä jokin eri formaatti kovalevyillään?) 3. Digidesign Digi 002 vs. Motu 896 HD - kumman ottaisit jos saisit ja miksi?? (=kumpi on parempi: etuasteet, AD/DA-muunto, ominaisuudet, jne.) Kiitos teille, jotka vastaatte!! - patrik |
3. Digidesign Digi 002 vs. Motu 896 HD - kumman ottaisit jos saisit ja miksi?? (=kumpi on parempi: etuasteet, AD/DA-muunto, ominaisuudet, jne.) Motu 896 HD, etuasteet oletettavasti paremmat (Digi 002, etuasteet eivät saaneet kehuja, Motun muut mallit: etuasteita kehuttu, ja Motussa on niitä kahdeksan, Digissä neljä.). AD/DA-muunto: en osaa sanoa. Motu taipuu paremmin pc-puolen ohjelmiin. Oma valinta: Motu 896 HD (itse asiassa Motu 828 mkII, kunhan vaan jostain saan vähän halvemmalla, eli kaveri tuo jenkeistä) |