Timo JM 05.03.2004 16:17:06 (muokattu 05.03.2004 17:07:35) | |
---|
Moi, (Varsinainen äänityskortti on tilapäisesti treenikämpällä kytkettynä toiseen tietsikkaan demon teon ajaksi. Niinpä olen jonkin aikaa pakotettu käyttämään kotona Sound Blasteria.) Ongelma on seuraava: Työn alla on biisi johon osa on äänitetty jo aiemmin valmiiksi. (Kaikki raidat soivat keskenään täydellisessä synkassa.) Nyt kuitenkin Sound Blasterilla uusia skittoja äänittäessä jokainen otos menee ajallisesti vähän mihin sattuu. Eli äänityksen jälkeen biisiä kuunnellessa skitat kuuluvat jonkin verran myöhässä muuhun alkuperäiseen materiaaliin verrattuna. Hommasta tekee erittäin hankalan vielä se, että viiveen pituus ei ole vakio, vaan jokainen otos toistuu myöhässä eri verran. Onkohan asialle tehtävissä mitään? Terveisin, Timo Kokoonpano: Windows ME Cubase SX AMD Athlon 1.4GHz / 256MB Epox 8KTA3+ Mainboard Asus V7100 GeForce2 MX Sound Blaster Live! 1024 "Pelasta päiväsi ja jymäytä pitkätukkaa." |
Bilharzia 05.03.2004 16:39:41 | |
---|
Sound Blasterista tulee latenssia.. elipä lägiä.. Kun sulla se hyvä mies on se kunnon äänikortti, niin nauhota sillä.. tai sitten ASIOn ajureita sound blasteriin, kokeneemmat saa jatkaa tästä. www.LifeofDebauchery.Com |
Firon 06.03.2004 00:44:03 | |
---|
|
Timo JM 06.03.2004 09:54:25 | |
---|
Hmm, täällä on kyllä hirveästi ollut juttuja noiden ajureiden aiheuttamista ongelmista... "Pelasta päiväsi ja jymäytä pitkätukkaa." |
Skinwalker 06.03.2004 14:37:19 | |
---|
Eipä kai se vika siinä kortissa ole. Olen äänittänyt monesti jotain demo stuffia emolevyyn integroidulla maailman huonoimalla äänikortilla, eikä noissa moniraita systeemeissä mitään latenssia silloinkaan ole tullut. Jotkut asetukset tai softa on nyt pielessä. Big man, pig man, ha ha, charade you are |
Fortune 06.03.2004 14:38:59 | |
---|
Hmm, täällä on kyllä hirveästi ollut juttuja noiden ajureiden aiheuttamista ongelmista... Minulla ainakin pelittävät ihan hienosti, tokihan asetuksia on enemmän säädettävänä, mutta minulla ei tarvinnut koskea mihinkään kun muisti poistaa ne SB:n originaaliajurit. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Timo JM 06.03.2004 16:37:42 | |
---|
Ongelma ratkesi! Vaihdoin "Multimedia" ajurin "DirectX Full Duplex" ajuriin ja homma rupesi toimimaan. Kiitos vastauksista. "Pelasta päiväsi ja jymäytä pitkätukkaa." |