Aihe: Rumpu ohjelma aloittelijalle!
1
HeavyMan
08.03.2004 17:28:36

Eli millaista rumpu ohjelmaa suosittelette aloittelijalle? Olen tässä äänitellyt kitarointia ja tehnyt koneella basson ja koskettimet ja nyt pitäisi saada vielä mahdollisimman aidon kuuloiset rummut taustalle. Olen tähän asti käyttänyt leafdrumsia mutta sillä ei meinaa saada aidon kuuloisia rumpuja.
Miksi minun pitäisi pukeutua säälittäviin hoppari housuihin ja punaiseen lippikseen? Jos näette minun pitävän punaista lippistä viekää minut pihalle ja ampukaa (Zakk Wylde)
bliikki
09.03.2004 12:24:32
Eli millaista rumpu ohjelmaa suosittelette aloittelijalle? Olen tässä äänitellyt kitarointia ja tehnyt koneella basson ja koskettimet ja nyt pitäisi saada vielä mahdollisimman aidon kuuloiset rummut taustalle. Olen tähän asti käyttänyt leafdrumsia mutta sillä ei meinaa saada aidon kuuloisia rumpuja.

Ei se ole kiinni softasta niinkään vaan niistä sampleista. Ja harvan ohjelman mukana tulee valitettavasti mitään hyviä sampleja, niitä pitää itse hommata jostain. Esim. ostaa joku samplecd, kuten Drumkit From Hell. Tosin jotta siitäkään saa kaiken irti, niin tarttee jonkun rumpusamplerin kuten Battery ja VST-hostin, kuten Cubasen. Pulittaa joutuu lähes väkisinkin jos meinaa aitoa rumpalointia saada. Mutta noi kun hommaa ja jaksaa vähän panostaa/osaa tehdä, niin käytännössä on vaikea erottaa koneella tehtyä aidosta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)