Temetius 21.03.2004 18:15:18 | |
---|
Ongelmana on se etten saa kuulumaan nauhoitettua raitaa samaan aikaan "live" soiton kanssa eli en voi esim tehdä komppia taustalle ja soittaa siihen päälle koska toisille asetuksilla en kuule komppia ja toisilla omaa soittoani.. Eli on valittava kuuntelenko wavia kovalevyltä vai suoraan soittoani. Molempia ei pysty tekemään yhtä aikaa.. Sattuisiko joku tietämään tai ainakin edes antamaan hyvää vinkkiä? |
Tranquility 24.03.2004 18:48:41 | |
---|
Millaiset laitteet sinulla on käytössäsi ja kuinka olet soittopelisi korttiin kytkenyt? Itse olen huomannut että täältä kyllä löytää asiantuntevaa apua, kun vaan ensin kertoo ongelmistaan riittävän konkreettisesti. |
Gronsbyk 24.03.2004 19:57:25 | |
---|
En kyseistä korttia omista, mutta jos epäilen että vastaus löytyy kortin manuaalista jostain output ja monitor mixer asetuksista ja käyttämäsi ohjelman asetuksista niin en ehkä kovin metsään mene. |
Temetius 24.03.2004 21:10:31 | |
---|
Kiitos avusta. Mutta tää ongelma selvis nololla tavalla...eli mulla oli kortin omissa asetuksissa volumet nollilla...hehe...ehkä ois ollu parempi etten olisi kertonut tätä...kun pitää tuota katu-uskottavuuttakin ylläpitää... Uusi ongelma sen sijaa on todellinen! Lue lisää http://muusikoiden.net/keskustelu/p … p?c=33&t=55839&o=0&co=0 |
Gronsbyk 24.03.2004 21:30:05 | |
---|
Kiitos avusta. Mutta tää ongelma selvis nololla tavalla...eli mulla oli kortin omissa asetuksissa volumet nollilla...hehe...ehkä ois ollu parempi etten olisi kertonut tätä...kun pitää tuota katu-uskottavuuttakin ylläpitää... Noin reilusta tunnustuksesta on annettava plussaa. |
DDelay 25.03.2004 13:48:20 | |
---|
noitahan sattuu, se on ihan inhimillistä just meinasin kysyä et onko sulla ruksi "monitori kodassa" It`s all in your mind |