lxi 03.09.2004 02:55:15 | |
---|
Tarkoitus olisi hommata kortti sekä audio- että MIDI-käyttöön, enemmänkin omaa pikkunäpertelyä kuin jättiproduktioita varten. Creamwaren vehkeet vaikuttavat mm. sisäisen prosessointitehon, softavalikoiman ja modulaarisen laajennettavuuden ansiosta varsin messeviltä laitteilta, joten mielenkiinto on nyt kohdistunut niihin. Juho L:n mielipiteet Pulsarista ja Creamwaren tuotetuesta tiedänkin jo (heh), mutta muilta Creamware-korttien käyttäjiltä haluaisin kuulla kokemuksia. Mitä kortteja olette käyttäneet ja minkä verran niistä maksaneet? Mitä hyvää, mitä huonoa? Jotain oleellista huomioitavaa? The fact that no one understands you doesn't make you an artist. |
spoimala 04.09.2004 13:48:33 | |
---|
Kokemusta löytyy kaikista korteista, ja nehän ovat kaikki periaatteessa samanlaisia. Erot ovat käytössä olevan laskentatehon määrä ja mukana tulevien plugareiden määrä. Kortit voivat olla aika nirsoja PC:n raudan suhteen, emolevyyn varsinkin kannattaa satsata. Yleisesti sanovat maailmalla, että Intelin raudan kanssa toimisi paremmin. Mulla on kyllä athlon /nforce2 -yhdistelmä ja ihan vakaasti on pelannut. Jos uutena meinaat ostaa, kysyppäs Musikantista päivän tarjous, minä oon ainakin sieltä saanu hyviä tarjouksia (kanta-asiakkuus kannattaa... ;) |
lxi 04.09.2004 14:15:26 (muokattu 04.09.2004 14:16:08) | |
---|
Kortit voivat olla aika nirsoja PC:n raudan suhteen, emolevyyn varsinkin kannattaa satsata. Yleisesti sanovat maailmalla, että Intelin raudan kanssa toimisi paremmin. Mulla on kyllä athlon /nforce2 -yhdistelmä ja ihan vakaasti on pelannut. Näin vähän ajattelinkin. Emona on Epox 8RDA+ eli nForce2-piirillä ja AMD:n prosessorilla mennään. En ole ainakaan kuullut, että tämän asetelman kanssa olisi hankaluuksia ollut, nForce ja Creamware taitavat tulla aika hyvin toimeen keskenään. Jos uutena meinaat ostaa, kysyppäs Musikantista päivän tarjous, minä oon ainakin sieltä saanu hyviä tarjouksia (kanta-asiakkuus kannattaa... ;) Taidankin pistää sinut asialle! Ei vaan, täytyy nyt katsella millaisia tarjouksia vaikkapa eBaysta tulee vastaan ja miettiä kuinka suuren satsauksen uskaltaa tehdä. Pulsar ykkösiä liikkuu näköjään markkinoilla kohtuullisesti, mutta mahtaisiko sellainen olla hankkimisen arvoinen... The fact that no one understands you doesn't make you an artist. |
spoimala 04.09.2004 18:39:45 | |
---|
Voinhan minä edullisesti sulle jonkin kortin sieltä hommata ;) Riippuu tietysti paljonko on kössöö käytettävissä, mutta suosittelisin kyllä uudempia kortteja (Luna2, Pulsar II tai Scope /SP). Nykyisiltä nimiltään siis Scope Home|Project|Professional |
Timo JM 05.09.2004 09:37:21 | |
---|
Creamwaren laadusta: Mulla on ollut vuosia käytössä tripleDAT II äänikortti ja olen ollut siihen erittäin tyytyväinen. Toki se on jo nyt aikansa elänyt 16 bittisyyden ja ISA liitäntänsä vuoksi. Soundi on silti ollut aivan huippuluokkaa. Eli 16 bittinen korttikin voi olla erittäin laadukas. Hakkaa mennen tullen kaikki peliblasterit sun muut. Ajuritkin ovat toimineet Cubasessa hienosti. (Uusi kortti on nyt kuitenkin hakusessa.) ...siis mun mielestä. |