Aihe: Audio Logic
1
MrShaft
07.09.2004 18:11:49 (muokattu 07.09.2004 18:26:43)
Terve,

Olen tahan asti kaytellyt Pro Toolsia, mutta olosuhteiden
pakosta joudun nyt hommiin, jossa tyokaluna tulee olemaan
Logic Audio. Kuvaa ja aanta synkassa.

- Kuinka paljon aikaa menee softan opetteluun?
- Onko toimiva?
- Kuinka paljon pitaa lukea manuskaa etta paasee alkuun, vai
noudattaako jotain "yleista" toimintalogiikkaa?
- muita kayttajien neuvoja/kommentteja?
- toinen softa vaihtoehto on Digital Performer, joka on mulle
kokonaan vieras. Mika softa, kumpaako suosittelette?

kiitos ja kumarrus

MrS
Locrian
08.09.2004 09:42:16
Itelläni meni noin 15 minsaa sivustakattomista Logicin peruskäytön opettelemiseen kun siirryin hetkeksi pois Cubasesta.Aika samoilla linjoilla mennään muiden softien kanssa ja perusratkaisut on enempivähempi samanlaisia kuin muillakin valtasoftilla.Logic on ihan hyvä.
Tosta toisesta softasta ei mitään kokemusta.
-"I eat pieces of shit like you for breakfast!"
-"You eat pieces of shit for breakfast?"
-Happy Gilmour
kivi
11.09.2004 11:53:19 (muokattu 11.09.2004 11:57:53)

Mulla meni Platinumiin pari päivää, mikä tosin johtui sitkeästä synkronoinnissa ilmenneestä bugista, jota en saanut alkuun korjatuksi. Varsinainen miksauspuoli ei tuottane ongelmia, päin vastoin, faderien piirto suoraan raitaan ja Logicin oma Energize-plugi lauluraitojen korjailussa ovat parhaimmillaan juhlaa.

- Onko toimiva?

Eiks LucasArts (vai Industrial Light and Magic?) käyttänyt Logicia sinnikkäästi loppuun saakka, vaikka kaikki maailman ohjelmat oli tarjolla? On toimiva, tosin hiukkasen erilainen, sikäli kuin nyt mikään on erilaista. Samanlaisia ne on kaikki:-)

- Kuinka paljon pitaa lukea manuskaa etta paasee alkuun, vai noudattaako jotain "yleista" toimintalogiikkaa?

En osaa sanoa, koska mä luin manuskan. Kaikki kirjat ja noin 1000 sivua. Tykkään lukea manuskoja. Ei se kai olisi ollut tarpeen. Luen sellaistenkin laitteiden manuskoja, joita vermeitä mulla ei edes ole.

- muita kayttajien neuvoja/kommentteja?

Olikos Logicissa 'snap to zero', jolla sai leikkuusauman aina sellaiselle kohdalle, joka ei napsahda? Nyt en muista. Päällempi leike kai ainakin peittää alemman. Energisaattoria kannattaa käyttää vaikka tavu kerrallaan.

En oo käyttänyt Logicia vuosiin, joten muisti saattaa pettää. Itselläni kun ei sitä oo (Logicia, eikä juuri muistiakaan).

- toinen softa vaihtoehto on Digital Performer, joka on mulle
kokonaan vieras. Mika softa, kumpaako suosittelette?

En tunne tuota toista.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Notefix
11.09.2004 12:12:46

Logic on kai kaikista vaikeimman softan maineessa, eikä mun mielestä syyttä. Tottakai sen oppii, jos lukee manuskat. Mulla ei ollu kärsivällisyyttä.

- Onko toimiva?

On. Kaikki nää isoimmat on, myös Performer. Logic taitaa olla Euroopassa vaan yleisempi kuin Performer.
My name is Baron, Notefix Baron "
popdog
13.09.2004 10:36:24
Logic on hyvä ohjelma, mutta kannattaa ottaa manuaali ensin käteen, jos ei ole ketään joka neuvoisi alkuun.
READ the FUCKING manual FIRST!!!!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)