Dreameater 23.09.2004 23:02:50 | |
---|
Mun powertab-tiedostot yrittää aueta Acrobat readerissa. Miten ne see vaihdettua semmosiks että ne aukeaa Powertab Editorissa? Nyt pitää aina käynnistää ohjelma ja avata sieltä käsin. |
lxi 23.09.2004 23:58:45 | |
---|
Vakiovastakysymys: mikä Windows? XP:ssä kansioikkunan valikosta Työkalut -> Kansion asetukset -> Tiedostotyypit -sivulta pääsee ruuvaamaan jokaisen päätteen erikseen. Toinen vaihtoehto on klikata oikealla hiirenkorvalla .ptb-tyyppistä tiedostoa, valita Avaa sovelluksessa -> Valitse ohjelma, auenneesta ikkunasta valita haluttu ohjelma ja ruksata laatikko "Avaa tämäntyyppiset tiedostot aina valitussa ohjelmassa". The fact that no one understands you doesn't make you an artist. |
Dreameater 24.09.2004 00:47:49 (muokattu 24.09.2004 00:56:57) | |
---|
Vakiovastakysymys: mikä Windows? NT XP:ssä kansioikkunan valikosta Työkalut -> Kansion asetukset -> Tiedostotyypit -sivulta pääsee ruuvaamaan jokaisen päätteen erikseen Tää löytyy. Pitäis vissiin valita 'Uusi tyyppi' kun powertabia ei löydy luettelosta. Mitä mä näihin kenttiin oikein ruuvailen? Näitä oon joskus ennenkin yrittänyt saada pelaamaan, turhaan. H-o-h-t-i-m-e-t Toinen vaihtoehto on klikata oikealla hiirenkorvalla .ptb-tyyppistä tiedostoa, valita Avaa sovelluksessa -> Valitse ohjelma, auenneesta ikkunasta valita haluttu ohjelma ja ruksata laatikko "Avaa tämäntyyppiset tiedostot aina valitussa ohjelmassa". Ei tässä ole muuta kuin avaa... ja sehän yrittää avata Acrobat readerissa. --- EDIT: Eli nyt se ongelmta taitaa olla miten saadaan rekisteröityä ptb-tiedostotyyppi. |
lxi 24.09.2004 01:09:06 (muokattu 24.09.2004 01:09:37) | |
---|
Tää löytyy. Pitäis vissiin valita 'Uusi tyyppi' kun powertabia ei löydy luettelosta. Mitä mä näihin kenttiin oikein ruuvailen? Näitä oon joskus ennenkin yrittänyt saada pelaamaan, turhaan. H-o-h-t-i-m-e-t NT ei ole kovin tuttu mutta katsotaan, sanoi lääkäri. On kumma jos ei listasta löydy .PTB:tä, sillä jotenkin Windows on sen jo Acrobatiin ehtinyt assosioida. Tarkista vielä, ettei listassa ole .PTB:tä. Toinen keino tarkastaa kytkentä on mennä komentokehotteeseen ja kirjoittaa assoc .ptb jolloin saat tiedon siitä, onko jokin sovellus kytketty siihen. Olemassa olevan assosiaation voi poistaa komennolla assoc .ptb= ja tämän jälkeen voit tuplaklikata .PTB-tiedostoa ja valita käsin oikean ohjelman eli PowerTabin avaavaksi sovellukseksi. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. |
Santtu_123 24.09.2004 09:31:13 | |
---|
Jeupujeu, helpoin tapa on kuitenkin näin: klikkaa hiiren oikeella .ptb - tiedostoa -> Open with...-> Choose Program -> jos ei powertabia ole listassa -> browse (eti powertab.exe tms.) -> sitten rasti Allways use this program to open.. Pitäs toimia, ainakin win2k:ssa voi tehdä noin. |
Dreameater 24.09.2004 17:35:12 | |
---|
Ei ollu listassa, mutta tuo 'assoc .ptb=' toimi hyvin ja sen jälkeen pystyi taas avaamaan halutussa ohjelmassa, nyt ja ikuisesti, aamen. Älyttömän säätämisen ja virheilmoitusten jälkeen se lisäänty itsestään sinne listaankin, että pääs vaihtamaan nätimmän kuvakkeen... Tää NT on niin eri hauska että järki menee! Kiitti tonnisti! |
noir 25.09.2004 00:08:58 | |
---|
- - Tää NT on niin eri hauska että järki menee! - - Noh noh, taitaa olla hieman suuremman tuoteperheen ongelma, kuin pelkän NT:n ;) Mä haluun sua - sulta ei kysytä. |
Dreameater 25.09.2004 00:47:58 | |
---|
Noh noh, taitaa olla hieman suuremman tuoteperheen ongelma, kuin pelkän NT:n ;) Aijaa. Mä oon tottunu pilkkaamaan pelkästään tätä NT:tä, kun ei tällä oikeasti tee yhtään mitään. Toisaalta ei tää kone olekaan minun... |