orfus 16.09.2004 15:14:03 | |
---|
Jeps, on koneessa kaksi audiolevyä. Emossa RAID-valmius. Kaupassa kytketty niin että pitäis RAIDin toimia. (Onko se nyt RAID 0 joka "jakaa" tiedon kahelle levylle, ei-mirror). Mitenköhän mun pitäis toimia kun winkku näyttää kuitenkin noi kaks levyä erillisenä? miten saan niistä yhdistettyä "yhden" kovon? Eikä sitte naureta tällekkään. Kaikki ei oo syntyny nörteiksi..=/ |
G-mies 16.09.2004 16:37:02 | |
---|
Mitenköhän mun pitäis toimia kun winkku näyttää kuitenkin noi kaks levyä erillisenä? miten saan niistä yhdistettyä "yhden" kovon? Yleensä tuo RAIDin luominen tapahtuu koneen BIOSin kautta eli onhan asetuksista säädetty RAID-toiminto päälle? Mikä emolevy on käytössä? "Every breath you take, every move you make, I'll be watching you. That's police talk." -Sledge Hammer |
d-iivil 16.09.2004 17:22:10 | |
---|
Jos haluat ne kaksi levyä saada yhdeksi, niin sitten vaan conffailemaan RAID-ohjaimen biosia. Tapahtuu siten, että käynnistyksen yhteydessä painat sopivaa namiskaa normaalin post-ruudun jälkeen, kun ohjain tunnistelee kiekot (tämä maaginen näppäin-yhdistelmä on kerrottuna siinä ruudulla) ja sitten otat joko emon tai raid-ohjaimen manuskan kauniiseen käteen ja surffaat oikeaan valikkoon luomaan uuden "arrayn" ja määrittelet se RAID-0:ksi. Vaikeampi selitettävä, kuin mitä itse operaatio oikeasti on. !! MUISTA ETTÄ KAIKKI DATA KATOAA NOILTA KIEKOILTA KUN MUUTAT RAID-MÄÄRITTELYJÄ !! |
orfus 22.09.2004 13:26:31 | |
---|
niin, emona on ic7-g. hyvä että muistaa nää toisarvoset asiat aina kirjottaa myös näihin threadeihin =)) |
Conrad Lant 22.09.2004 14:40:14 (muokattu 22.09.2004 14:41:35) | |
---|
No one prayed for Sodom |