Mrezzye 10.09.2004 12:30:58 | |
---|
Oisko jotain Kristalia kevyempää softaa tiedossa, joka ymmärtää noita guitar suite VST-plugareita? Vanha myllyni (667MHz, 128MB SDRAM, SoundBlaster Live Platinum) ei jaksa kovin hyvin Kristalia pyörittää. ...Let him who hath understanding, reckon the number of Ezzymania... |
Zammy 10.09.2004 12:44:43 | |
---|
Millä tavalla tarkoitat, että ei jaksa pyörittää? Mulla oli jotakuinkin samanlainen kokoonpano ja kyllä sillä pyöritti Kristalia ja raitoja oli toistakymmentä, useimmissa plugari tai kaksi. Mutta jos tarkoitat, että haluat soittaa kitaraa suoraan guitarsuiten tai jonkin muun plugarin läpi niin se voipi olla tuolla kokoonpanolla hankalaa, eikä se ohjelman vaihto siihen auta. Ajurien vaihtaminen äänikorttiin voisi auttaa, mutta ei ehkä vie ongelmaa kokonaan pois. www.asio4all.comMulla on pappatunturi. Sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään - sen sorttinen. |
hirvoksi 10.09.2004 13:02:44 | |
---|
Mun käsittääkseni Kristal on ohjelma juuri sieltä kevyemmästä päästä. Hommaa enemmin koneeseen ainakin 128Mb lisää muistia. Voi vaikuttaa paljonkin. Niin ja ASIO-ajurit äänikortille ja/tai ehkä parempi äänikortti ... - Pete "Älä koskaan tee samaa erehdystä kahdesti, ellei se kannata."
- Mae West |
Mrezzye 13.09.2004 14:29:58 | |
---|
Muistia on tulossa 512Mb lisää ja prossukin vaihdetaan vähän parempaan. Eiköhän se siitä virkistyne. ...Let him who hath understanding, reckon the number of Ezzymania... |
Zammy 13.09.2004 14:41:56 | |
---|
Muistia on tulossa 512Mb lisää ja prossukin vaihdetaan vähän parempaan. Eiköhän se siitä virkistyne. Et vieläkään kertonut, että millä tavalla se ohjelma takkuilee? Jos vikaa on nimenomaan tuossa latenssissa, niin tuo muistinlisäys ja prossun vaihtaminen ei välttämättä auta, ainakaan olennaisesti. Tärkeimpään asemaan siinä tapauksessa nousee äänikortti ja sen ajurit. Mulla on pappatunturi. Sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään - sen sorttinen. |
SirElwood 13.09.2004 14:54:05 | |
---|
Tärkeimpään asemaan siinä tapauksessa nousee äänikortti ja sen ajurit. Juuri näin! Yritä vaikka lainata joltain kaverilta esim. pci äänikortti, ennen kun laitat rahaa kiinni prossuun ja muistiin. Jos sulla on vain usb ykkönen käytössä, niin latenssi voi johtua siitäkin. Itsellänikin oli tuo MP3+ ja muistelen ettei siinä toiminut edes nuo KX-project ajurit. Mulla oli ainakin hankaluuksia paljon tuon kortin kanssa, kun se on tarkoitettu lähinnä lp-levyjen koneelle siirtoon ja sensemmoiseen arkistointi puuhaan, ei niinkään äänittämiseen. |
adretlan 15.09.2004 21:22:05 | |
---|
Mun käsittääkseni Kristal on ohjelma juuri sieltä kevyemmästä päästä. Kyllä sä nyt oot erehtyny. Vastustakaa langattomia hiiriä joiden hännät ovat raa´asti typistetty |
hirvoksi 16.09.2004 11:42:52 | |
---|
Kyllä sä nyt oot erehtyny. Kertoisitko sitten mikä on kevyempi samat ominaisuudet sisältävä ohjelma? Itseäkin kiinnostais ... - Pete "Älä koskaan tee samaa erehdystä kahdesti, ellei se kannata."
- Mae West |
PwrChordAccent 17.09.2004 22:12:52 | |
---|
Tolla koneellasi pyörittää vaikka Nuendo 1,61:ta, ei se softa konetta kyykkää vaan samanaikaisesti toistettavien raitojen/ plugarien määrä. Sen sijaan reaaliaikaiset vahvistinsimulaattorit ei koneessasi viihdy, olettaisin. Saa korjata jos olen aivan metsässä. Itse olen pyörittänyt P3 933 Mhz/ 512Mb 61 raitaa samanaikaisesti kyseisellä Nuendolla, silloin kyllä mentiin maksimeilla mutta toimi;) |