Aihe: Ilmaiset kotisivut?
1 2
Billsner
06.10.2003 19:03:55
Kumpi olisi parempi paikka sijoittaa kotisivunsa www.sunpoint.net vai www.brinkster.com? Alkaa mennä hermot noitten angelfiren pop-uppien ja bannereiden kanssa.. Saa heittää muitakin ehdotuksia mihin ne voisi sijoittaa.
Kyykyssä olevaa kääpiötä ei näe.
lxi
07.10.2003 12:29:24
Brinksteristä ei kokemusta. Sunpoint on p-e-r-s-e-e-s-t-ä.
"I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." -- Voltaire
Vilhelmus
07.10.2003 12:31:42

Brinksteristä ei kokemusta. Sunpoint on p-e-r-s-e-e-s-t-ä.

Mulla on toiminut Sunpoint nykyään hyvin.
-Spade-
07.10.2003 12:39:43
Brinkster on toiminut mulla hyvin. Tiedostojen siirto ja editointi käy kätevästi file managerilla ja mainoksia ei ole. Huonoja puolia ovat että suora linkitys on kielletty ja päiväkohtaiset tiedonsiirtorajat ovat käytössä.
Zervoska haidis!
Miikathebest
07.10.2003 16:58:25

Brinksteri on perseestä... kun siellä on ne rajoitukset.

Sunpoint on toiminut ainakin hyvin. Mutta se ei ole täysin ilmainen. Maksaa tekstiviestin hinnan.

Geocitiessilläkin on rajoitukset... ja mainokset. "enemmän" tilaa.

Freewebsiä ei voi käyttää loputtoman pitkään ilmaiseksi(joku upload limit tai vastaava). Vähän tilaa.

Angelfirellä on mainokset, ja torkeät sellaiset! Vähän tilaa.

www.brinkster.com
www.sunpoint.net
www.geocities.com
www.freewebs.com
www.angelfire.com

itse käytän soneraa. Kun on soneran liittymä, niin saa ilmaista kotisivutilaa.
Parempi sika säkissä, kuin possu kassissa!
Miika Rocks It
Fortune
07.10.2003 19:36:01

itse käytän soneraa. Kun on soneran liittymä, niin saa ilmaista kotisivutilaa.

Ai kännyliittymällä? Mistä?
Antti1
07.10.2003 20:35:43 (muokattu 07.10.2003 20:36:25)
Ai kännyliittymällä? Mistä?

Luulenpa, että sun harmikses toi koskee nyt vaan modeemiajassa eläviä ihmisiä. Eli kännykän kanssa et paljoa kotisivutilaa tuu saamaan.

EDIT: Hmm.. Kun tarkemmin mietin: onkos Soneralla muuten ADSL-pakettikin? Taitaa olla.
"Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy
Billsner
07.10.2003 21:50:36 (muokattu 07.10.2003 21:56:22)
EDIT: Hmm.. Kun tarkemmin mietin: onkos Soneralla muuten ADSL-pakettikin? Taitaa olla.

Valitettavasti. Harmi ku soneran kiinteistöliittymän ottaa, niin ei saa kotisivutilaa yhtään.

Taitaa olla Sunpoint paras? Kyllä minulla saattaa olla varaa lähettää yksi tekstiviesti (jos se maksaa tavallisen tekstiviestin verran). Tai kenties Freewebs?
Fortune
07.10.2003 21:56:44
Luulenpa, että sun harmikses toi koskee nyt vaan modeemiajassa eläviä ihmisiä. Eli kännykän kanssa et paljoa kotisivutilaa tuu saamaan.

Siis minullakin on Soneran kiinteä liittymä, johon pitää maksaa lisää, että saa muutaman hassun megatavun kotisivutilaa.

Eihän se ilmaista ole, jos siitä pitää maksaa :)
jannu
08.10.2003 01:34:20
Menkää kouluun, niin saatte kotisivutilaa! Näin minäkin tein, ja vain siksi.
Billsner
08.10.2003 10:34:27
Menkää kouluun, niin saatte kotisivutilaa! Näin minäkin tein, ja vain siksi.

Ei enää kouluun, en halua nähdä nälkää ja sitäpaitsi eihän se ole kuin 3-8 vuotinen ratkaisu kotisivuongelmaan.
Fortune
08.10.2003 16:28:46
Ei enää kouluun, en halua nähdä nälkää ja sitäpaitsi eihän se ole kuin 3-8 vuotinen ratkaisu kotisivuongelmaan.

Mene yliopistoon, siellä saa olla vaikka kuolemaansa saakka, jollei erehdy valmistumaan.

Toki itse kyllä mieluummin vaikka ostan sitä kotisivutilaa, kuin että sen takia pyrkisin opiskelemaan jotain epämääräistä.
Terok
08.10.2003 19:27:23

Sunpoint on toiminut hyvin minullakin, eikä näytä olevan enää mainoksiakaan. Sivut on muuten http://www.kumina.tk , php foorumi on lycos.co.uk ilmaispalvelussa (toimii sekin "ihan hyvin").
MYYDÄÄN LAPIN NOPEIMMAT RUMMUT!!
Bailey
20.09.2004 15:00:38

Nyt kun tuo sunpoint näköjään on pysyvästi alhana (näillänäkymin), niin olisiko kellään hyviä vaihtoehtoja, minne voisi bändin kotisivut laittaa ilmaiseen tai edulliseen hintaan?
"I lead a reckless life and i don't need your advice!" -Guns N' Roses
Billsner
20.09.2004 15:10:58
Nyt kun tuo sunpoint näköjään on pysyvästi alhana (näillänäkymin),

Pysyvästi? Ei kai? Mistä tiedät? Nyyh jos on.

Pitää vissiin itelläkin sitten vaihtaa kotisivujen osoitetta. Kertokaa toki jos jostain saa ilmaista kotisivutilaa.
You cannot rest here. Either find an inn, or rest outside.
Bailey
20.09.2004 15:16:03

Pysyvästi? Ei kai? Mistä tiedät? Nyyh jos on.

Pitää vissiin itelläkin sitten vaihtaa kotisivujen osoitetta. Kertokaa toki jos jostain saa ilmaista kotisivutilaa.

On kuulemma sunpointin toimitilat tyhjänä ja omistajat lähteny Viroon..että silleen.
"I lead a reckless life and i don't need your advice!" -Guns N' Roses
vanhami
20.09.2004 15:48:07
On kuulemma sunpointin toimitilat tyhjänä ja omistajat lähteny Viroon..että silleen.

No niin, sinne ne meni sitten mun kahdeksan euron ja kahdeksankymmenen sentin kansa. Mä maksoin vuosimaksun, että saa pidettyä jo pitkään olleen mailiosotteen elossa.

Toinen kumppani, joka ei välttämättä ole sieltä luotettavimmasta päästä on saitti.net eli iqs partners.

vika voi olla myös heidän käyttämässään domain rekisteröijässä jokerissa, mutta jokatapauksessa olen hävittänyt jo kaksi domainia ja 54000 vuotuista kävijää taivaan tuuliin domainisekoilujen kanssa.

Yritän rekisteröidä nyt uutta vastaavaa domainia .fi päätteellä. Sitten pitäis ainakin olla kaikki omassa hanskassa

ja palveluntarjoajana on netsor.fi, josta ei ole kuin hyvää sanottavaa. Savon pojat hoitaa hommat erittäin ripeästi. 72eur / vuosi

Mika
krushing
20.09.2004 16:39:25

Yksi vaihtoehto on tietty kerätä joku pieni porukka ja hommata ns. oikeaa serveritilaa - huomattavasti vähemmän rajoituksia, tod. näk. enemmän tilaa ja ihan oikea asiakaspalvelukin käytössä jos semmoista tarttee. Esim. joku Int2000 on sen verran edullinen, että vaikka viidellä tyypillä tuo Fun-paketti (44e) ei paljoa paina.
PasiB
20.09.2004 17:20:18
Valitettavasti. Harmi ku soneran kiinteistöliittymän ottaa, niin ei saa kotisivutilaa yhtään.
Mulla on Soneran kiinteistöliittymä ja siinä on 25 megaa kotisivutilaa. Onkohan noita sitten erilaisia paketteja olemassa?
Vaimoni mielestä olen ärsyttävä jääräpää.
vanhami
21.09.2004 13:21:18
Moi

Mä oon sitä mieltä, että jos haluaa bändillensä kotisivut, muutenkin kuin sen takia, että kaverit käy vilkaisemassa vaan mitä sinne kuuluu, eli ns. markkinoitimielessä, kannattaa silloin investoida "oikeaan" palveluntarjoajaan.

Mikään ei vituta enempää, kuin kotisivut jollain cjb.net tms palvelulla, josta tulee popuppia naama täyteen.

Trenikämpän vuotuisten tyhjien pullojen palautuksesta saatavalla rahalla saa jo oikean domainin ja palvelupaketin vuodeksi.

Miettikääpä sitä.

Mika
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)