jkankaan 06.11.2004 17:59:53 (muokattu 06.11.2004 18:01:08) | |
---|
Moi, Onko kellään tietoa, löytyykö mistään päin nettiä biisejä, joissa raidat olisivat vielä omina tiedostoinaan tai bundlattuna (Cakewalk bundle - formatti tms.)? Olis hauska treenailla (äänitysinterfacea varten säästellessä) biisin miksausta täältä ja muualta saatujen oppien mukaan. Softana siis Sonar 3.1.1. EDIT: Niin, en saanu mitään järkevää Googletettua... ---
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side."
Hunter S. Thompson
--- |
lindo 07.11.2004 12:50:45 | |
---|
Epäilen vahvasti että on. Itse haaveilen Travis Barkerin rumpuraidoista :) I don't belive anything, if i don't see it first |
Niq 07.11.2004 12:57:40 | |
---|
Saattaisi löytyä bändimme vanhoja demonauhoituksia cakewalk bundleina. Soitanta ei ole huippua ja huonoilla mikeillä on äänitetty, eli säädettävää riittää. ;) Jos haluat niin voin kaivaa ne jostain kätköistä... |
hirvoksi 09.11.2004 13:45:57 | |
---|
Lataa n-Track Studio ja näytekappaleet tuolta: http://www.fasoft.com/download.shtm Pääset jo rekisteröimättömälläkin demoversiolla testailemaan miksausta. Wav-tiedostot saat auki muullakin ohjelmalla, kunhan projektitiedosto on n-Track Studiossa kertaalleen avattu ja purettu. Haittana tässä on, että projektitiedot kuten raitojen alku- ja loppukohdat katoavat. Eli joudut tekemään toisella ohjelmalla aika paljon "käsitöitä" ennenkuin lopputulos alkaa kuulostaa järkevältä. - Pete "Älä koskaan tee samaa erehdystä kahdesti, ellei se kannata."
- Mae West |
gatehill 09.11.2004 13:59:13 | |
---|
Ainakin n-Trackin forumilla oli jossain vaiheessa sellainen "kilpailu" että piti miksata jotain rumpuja, olikohan niitä jotain 10-12 raitaa. Muuta ei sitten ollutkaan. Joku kyllä kehitteli siihen jotain bassokuvioita... Mutta siitä on jo aikaa ja varmastikaan niitä tiedostoja samasta paikasta tuskin saa. Mutta siis tällaisia tapauksia on ollut. Minulla on hämärä muistikuva että olisi myös ollut samaan aikaan joku toinenkin samantapainen veto jossain muualla. Tästä mun jaarittelusta taitaa olla todella paljon apua =P Pointti kuitenkin oli että niitä on ollut saatavissa ja voi olla nytkin mutta ei varmaan kovin paljon. Ne mistä minä olen tietoinen ovat olleet tiettyjen keskusteluryhmien omia progiksia ja niistä ei kovin paljon muille kerrota. http://www.lostintears.com
andy at lostintears dot com |
aantila 10.11.2004 11:21:19 (muokattu 11.11.2004 19:21:33) | |
---|
Moi, Onko kellään tietoa, löytyykö mistään päin nettiä biisejä, joissa raidat olisivat vielä omina tiedostoinaan tai bundlattuna (Cakewalk bundle - formatti tms.)? Olis hauska treenailla (äänitysinterfacea varten säästellessä) biisin miksausta täältä ja muualta saatujen oppien mukaan. Softana siis Sonar 3.1.1. EDIT: Niin, en saanu mitään järkevää Googletettua... Jos olet ajatellut päivittää Sonar 4:seen niin sen oheis DVD:llä tulee melkoisen hyviä ja isoja demo projekteja. EDIT: mm. seuraava biisi kokonaisuudessaan 55 raidan 700 Mt projektina http://www.cdbaby.com/mp3lofi/redde … by=798218231ae75c95dc7018b12036e78e -AA- |