Aihe: HP:n printteri + äänitysohjemisto=BAD?? 1 | |
---|---|
![]() 16.11.2004 21:58:06 | |
Olenkohan nyt aivan hakoteillä kun olen jostain näistä keskusteluista saanut päähäni että HP:n printterillä voisi olla jotain vaikutusta äänitysohjelmiston toimivuuteen? Jos väittämäni pitää paikkansa niin mitä vaikutusta on, ja esiintyykö muun merkkisillä tulostimilla? Ja sanokaa nyt jos ihan päättömiä kyselen! Kiitoksia jo etukäteen. Valitse minkä värisen Muusikoiden.netin haluat. | |
![]() 16.11.2004 22:38:30 (muokattu 16.11.2004 22:40:29) | |
Kyllä ne äänityssoftat pitäis olla imho ihan netittömässä ja tulostimettomassa asennuksessa. Ja tietty esim. usb-tulostimien kohdalla tarkottaa että ne pitäisi irrottaa aina äänityskäyttikseen bootatessa! Eli se on kyllä käytännöllisyyden, käytettävyyden ja suorituskyvyn kompromissien tekemistä. Tulostinta vaihtamalla ei äänitysohjelman suoritus paljo parane. Jättää tulostimen asentamatta, se helpottaa. ps. ei ne HP:n laitteisto-ohjelmat kovin hyviä ole olleet ainakaan omissa kokemuksissa. Joihinkin vehkeisiin (esim. d135) sai joihinkin windowsseihin riisuttuja ajureita hp:n sivuilta, toimi tulostus ja skannaus, ilman mitään hp:n kontrollipaneeleita. Semmoset kannattaa käydä metsästämässä läpi, mutta harvoihin taitaa olla olemassa nuo. | |
![]() 17.11.2004 01:20:47 | |
Olenkohan nyt aivan hakoteillä kun olen jostain näistä keskusteluista saanut päähäni että HP:n printterillä voisi olla jotain vaikutusta äänitysohjelmiston toimivuuteen? Jos väittämäni pitää paikkansa niin mitä vaikutusta on, ja esiintyykö muun merkkisillä tulostimilla? Ja sanokaa nyt jos ihan päättömiä kyselen! Kiitoksia jo etukäteen. No mulla on Hp ja Logic...nyt kun asensin kaikki uusisks,formatoin levyt yms. ja kokeilin ensin pelkällä Logicilla,ilman nettiä,virusohjelmaa yms. ja en mä mitään eroo huomannut,ja äänikorttiinkin asensin melko tuoreet ajurit...mutta sangen helppoohan on tehdä 2 profiilia koneelle,toisesta kaikki turha pois(tulostin,scanneri,verkkokortti yms.) Niin olis se kiva tietää miten noi mahdolliset HP:n vaikutukset ilmenee jos niitä ylipäänsä on...mulla on aina tullut Logiciin(kolmas versio jo menossa)se teksti jotain "damaged song!"bad jotain...mä olen kuvitellut että se kuuluu asiaan?Ja tuli toi teksti muuten ilman tota HP:n asennustakin ja levyt oli taatusti tyhjät.eli tulostimen asensin vasta Logicin jälkeen...mene ja tiedä,eikös joku sanonut että just HP:n tulostimen poistaminen auttoi tohon herjaamiseen Logicissa,ei mulla kyllä mitään eroo ollut??Nää on näitä...who knows? | |
![]() 17.11.2004 12:21:46 | |
mutta sangen helppoohan on tehdä 2 profiilia koneelle,toisesta kaikki turha pois(tulostin,scanneri,verkkokortti yms.) Siis mikäli oikein ymmärsin niin pystynkö siis estämään moiset hankaluudet tekemällä profiilin missä ei ole nettiä, tulostinta yms? XP siis on käytössä. Mulla on myös kovalevy jaettuna ja Cubase ja kaikki muut musiikkijutut eri puoliskolla kuin windows ja muut asennukset.. Taas kerran voisi todeta että tietokoneet on kivoja kun ne aina toimii ja on helppoja tajuta...:) Valitse minkä värisen Muusikoiden.netin haluat. | |
![]() 17.11.2004 19:13:28 | |
Siis mikäli oikein ymmärsin niin pystynkö siis estämään moiset hankaluudet tekemällä profiilin missä ei ole nettiä, tulostinta yms? XP siis on käytössä. Mulla on myös kovalevy jaettuna ja Cubase ja kaikki muut musiikkijutut eri puoliskolla kuin windows ja muut asennukset.. Taas kerran voisi todeta että tietokoneet on kivoja kun ne aina toimii ja on helppoja tajuta...:) Niin no saman asian kanssa itekkin koko ajan painiskelen...mutta toi profiilin teko on ainakin helppo,katot vaan XP:n "ohje ja tuki"sieltä löytyy laitteistroprofiilien ohjeet...mutta kai toi kaks käyttistä olis vähän parempi,vois enemmän viritellä itse sitä käyttistäkin,ottaa turhia toimintoja veks...toisaalta tein just yhen testibiisin,jossa oli vaan audioo 24 raitaa ja aika lailla paljon efektisälää niin raidoilla kuin masterinakin, CPU nousi ylimmillään vähän puolen välin yläpuolelle...koneessa ei mitään virityksiä... Eli lieneekö noilla virityksillä kotikäytössä kauheesti merkitystä...täytys toi 2 x käyttishomma kyllä kokeilla... | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)