Aihe: Amigan ystäville: AMMUU
1
ril
12.11.2004 20:26:55
AMMUU (Amiga-Muusikot) on vuonna 2004 perustettu ryhmä, jonka tarkoituksena on toimia yhteyskanavana suomalaisten Amiga-muusikoiden välillä sekä tuoda esille Amigaa hyväksikäyttäen tuotettua musiikkia. Ryhmään voivat liittyä kaikki, jotka ovat tavalla tai toisella kiinnostuneita Amigasta musiikkikäytössä. Tervetulleita ovat niin entiset kuin nykyisetkin trackeristit sekä Amigaa sekvensserinä, samplerina, syntikkana, rumpukoneena tai efektiboksina käyttävät. Liittyä voi, vaikka ei omistaisikaan toimivaa Amigaa. Ryhmän toiminta on vasta alkutekijöissään, joten erityisen tervetulleita ovat ne, joilla on hyviä ideoita ja kiinnostusta toiminnan kehittämiseen.

Voit liittyä ryhmään lähettämällä tyhjän sähköpostiviestin osoitteeseen:
AMMUU-subscribe@yahoogroups.com

Mikäli sinulla on Yahoo! Groupsin käyttäjätunnukset, voit myös liittyä osoitteesta:
http://groups.yahoo.com/group/AMMUU/

Tervetuloa mukaan!
poppamies
13.11.2004 17:15:51

AMMUU (Amiga-Muusikot) on vuonna 2004 perustettu ryhmä, jonka tarkoituksena on toimia yhteyskanavana suomalaisten Amiga-muusikoiden välillä ...

Onko muuten Amiga ja Commodore 128 eri asia.
Minulla löyty ylimääräinen 128 + kasetti+ lerppuasema.
"G-strings are for strippers"
krushing
14.11.2004 12:52:08

Onko muuten Amiga ja Commodore 128 eri asia.
Minulla löyty ylimääräinen 128 + kasetti+ lerppuasema.

On. SID-muusikot ovat asia erikseen :)
kivi
14.11.2004 16:14:10
Heh, pitääkin kaivaa joskus kaapin päältä tuo vanha Amiga 500 juhlallisella 30Mb kovalevyllä, 8-bitin samplerikortilla+softalla ja ProTrackerilla.

Eipä oo tullut siihen melkein 15 vuoteen koskettua. Vieläköhän boottikorput toimii...
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
t1amatti
14.11.2004 21:49:42
Eipä oo tullut siihen melkein 15 vuoteen koskettua. Vieläköhän boottikorput toimii...

Mulla ei toiminu, pitänee varmaan selata nettiä josko löytyis disk-imaget niihin. :(

Vai onkohan se sitten laitonta.
no näinhän se on.
Jesus Muerte
15.11.2004 11:38:46
Mulla ei toiminu, pitänee varmaan selata nettiä josko löytyis disk-imaget niihin. :(

Vai onkohan se sitten laitonta.

Ei kai se laitonta voi olla, jos sulla alkuperäiset löytyy kuitenkin.
KMT
16.11.2004 01:52:26

Mullon tossa Amiga 500. Runsaasti pelejä o levykkeilläki sille.
Keittiö on kyllä loistava paikka sohville! -hanuristi
efunkelist
16.11.2004 21:03:56

Ihan tulee ikävä omaa amigaa! Jos mulla olisi se vielä olemassa niin varmasti liittyisin porukkaan, mutta kun sitä ei ole niin en ala suotta kääntämään veistä sydämessä. Täytyy vain toivottaa kaikkea hyvää ammuulaisille!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)