superfly 02.12.2004 10:26:16 | |
---|
Noni. Sain useamman viikon väännön jälkeen toimimaan tuon surullisen kuuluisan ST Audion DSP24-kortin. Vika paljastui liian hitaaksi kakkoskiintolevyksi, jolla ei edes ääntä pyöritelty. Se vain jostain syystä hidasti silti tuon kortin ihan kelvottomaksi pelkästään mukana roikkumalla. Enivei, vastaan tuli uusi ongelma. Vetelin rca-piuhat kortin ulostuloista 1&2 vahvistimeen, mutta jostain syystä kakkoskanavalta ei tule juuri lainkaan ääntä, vain pientä pihinää todella hiljaisella. Täysin kuollut se ei siis ole. Kuitenkin äänikortin mikserissä tasot pomppivat molemmilla kanavilla yhtä korkealla. Tuo External Links-käyttöliittymä on "hieman" sekavahko ja tuli mieleen että nyt voisi olla jo miehessä vika.. Onko kellään ideoita? Voisiko olla tuo kakkoskanava hajalla jotenkin? |
Daunt 02.12.2004 12:59:53 | |
---|
Mulla oli sama ongelma Value-kortin kanssa. En saanut kuntoon, joten ostin uuden äänikortin. |
superfly 02.12.2004 13:09:55 | |
---|
Mulla oli sama ongelma Value-kortin kanssa. En saanut kuntoon, joten ostin uuden äänikortin. Valmistajan foorumeita myös olen tonkinut, mutta eipä mitään löytynyt. Monen laista ongelmaa ihmisillä noiden kanssa näyttää olevan. |
FunkedUp 04.12.2004 12:43:26 | |
---|
Mulla on ollut vastaavia ongelmia oman DSP24 Value -kortin kanssa. Ensinäkin lähes joka kerta kun käynnistän koneen, kakkoskanavaan jää voimakas kohina kunnes irroitan piuhan mikseristä ja tökkään sen takaisin. Tänään alkoi toiston päälle kuulua ylimääräistä rutinaa, joka muuttui hetken päästä kovaääniseksi häiriöääneksi. Nyt tuota ääntä ei kuitenkaan enää kuulu. Kaverilla oli vastaava ongelma jatkuvasti samanlaisen kortin kanssa ja joutui vaihtamaan korttia. Enpä suosittele ostamaan Hoontechin kortteja. Eivät ole kalliita, mutta suunnilleen samassa hintaluokassa on muitakin vaihtoehtoja. |
pkhlo 04.12.2004 22:08:53 | |
---|
Lueskelin tätä threadia jo muutama päivä sitten mutten keksiny mitään ratkasua. Nyt tuli mieleen tämmönen Omistan ite StAudio DSP2000:n, joka on siis sama asia kun toi value lisättynä digi-tulolla ja etusilla/InOut-boxilla. Softapuoli välillä hukkaa noi External Linksin asetukset siten, että jokin kanavapari/-t ei toimi vaikka suhina kuuluukin. Huomasin seuraavan simppelin poppakonstin auttavan onkelmaan: Virtuaalipiuhat pitää ensin poistaa ja sit vetää uudestaan. Koitapa toimiiko tämä. Moni tota Hoontechia mollaa mutta mulla on käyttötarkoituksessaan toiminut helvetin hyvin ja ongelmitta. Puolivuosittain iskee aina toi ikäkriisi ja sillon pyrkii vähän saamaan nuoruutta takasi tietsikkapelien kautta. Viikon tai kahden pelisessioissa puskee bluescreeniä vähän väliä mut muuten funkkaa. Sitku poistan ohjelmat ja siivoilen rekisterit ni ei mitään. Pastilli?
They can't prove whose vomit it was, they don't have the facilities in Scotland Yard. You can't really dust for vomit. |