Mulla on ainakin hyviä kokemuksia powercoresta. EQ:t, Kompressorit ja muutkin efektit oikein loistavia, ja suosittelen myös MasterX5 plugaria, joka hakkaa mennen tullen esim. Wavesin L2 ja C4 värkit. Miinuksena sanoisin että jossain vaiheessa Powercoresta loppuu prossuteho ja sittenhän sitä saattaa joutua käyttämään muita vastaavia osasta raidoista, mutta jos nyt ei ole mikään massiivinen sessio niin kyllä tuolla pitkälle pääsee. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
Noi uudet riisutummat corethan on viä halpoja ku leipä. Hyviä ostoksia ovat, jos meinaa koneesta loppua tehot. Ja noitahan saa linkkiin useempiakin, (ainakin firewiremalleja) mikäli nälkä kasvaa syödessä. +sonyn oxford plugareita ei saa oikein muuten haltuun (ja ne on über kivoi!) Don´t Clone The Beat. Own The Beat. |
Mulla on ainakin hyviä kokemuksia powercoresta. EQ:t, Kompressorit ja muutkin efektit oikein loistavia, ja suosittelen myös MasterX5 plugaria, joka hakkaa mennen tullen esim. Wavesin L2 ja C4 värkit. Noh, C4:n toi päihittää kyllä mutta ite tykkään vetää ton L2:n vielä ton MasterX5:n perään. Soi lujempaa ;) Enivei, tykkään kyllä powercoresta. EQ on tosiaan hyvä, samoin Tubifex-vahvistinmallinnus ja modulaatioefektit ja erityisesti reverbit. Jos tuohon ostaa vielä muutaman 3rd-party-efektin (esim. DSoundin VL2-putkisärö on hemmetin hyvä, samoin Access Virus powercore-syna) tai Sonyn Oxford-EQ:n niin tuo on käsittämättömän hyvä lätyskä hintaisekseen. Miinuksena sanoisin että jossain vaiheessa Powercoresta loppuu prossuteho Sit niitä ostetaan tietty lisää kun noita voi lappaa koneeseen useampia, nyt kun niitä saa Jenkeistä puoli-ilmaiseksi :) Muuten, Pocoa ostaessa kannattaa tsekata ettei käytä M-Audion äänikortteja (eivät oikein ole yhteensopivia kuulemma) ja se, että audiosofta tukee Plugin Delay Compensationia (powercoren plugareista tulee aina latencya). Jonkinlainen kunnollinen mikkietunen (ilman eq:ta ja kompuraa) ja hyvä mikki on pakkohankinta koska p*skasta ei saa konvehtia hyvälläkään eq:lla tai kompuralla jos lähtösoundi on kohiseva ja tunkkainen. Sen sijaan powercoren efektit korvaa mun mielestä ainakin halvempien etuasteiden eq:n ja kompressorin. Ainakin ite käytän niitä usein vokaaleihin. ... ... Valtakunnanlaapotti on puhunut! |