Algar 12.04.2003 18:51:34 | |
---|
En saa kuulumaan muuta kuin toisesta kanavasta Echo Audio Mia kortillani. Olen jo kahta korttia kokeillut, joten vika on varmaan minun koneessa. Olen kokeillut eri kaapeleita ja kuulokkeita. Kortti myöskin nauhoittaa vain toiseen kanavaan. Toinen äänikortti toimii o.k. Konsoli-ikkuna näyttää, että kummastakin kanavasta tulee ääntä, mutta ei kuulu. Käytössä on WDM ajurit. Kone: WinXP AMD 1900+ SIS K7S5A emolevy Onko kellään ollut samanlaisia ongelmia ja mitä voisi yrittää tehdä? ~O~ |
Jiaster 12.01.2005 14:38:24 | |
---|
Kun nyt löytyi sopiva otsikko niin laitetaanpa tähän perään. Eli Osaisiko joku neuvoa missä vika kun musiikki kuuluu vain vasemmasta kuulokkeesta? Ostin käytetyn m-audion delta 44:n ja ei tuosta käyttö-oppaastakaan mulle auennut mikä on vikana. Jotain vanhoja kirjoituksia täältä löytyi ja neuvona oli että on käytössä monoplugi stereon sijaan. Olen kokeillut neljää eri plugia ja kaksilla kuulokkeilla. Jos kokeilen vampin tai stereoiden kuulokeliitännässä niitä, niin jokaisella kuuluu normaalisti. Ainoastaan delta breakout boxin kaikissa neljässä ulostulossa ääni kuuluu vain vasemmalta... Asetuksiakin olen xp:ssä ja delta control paneelista yrittänyt väännellä, mutta ei vaan pelitä. Kai se on pakko olla niin, että nuo plugit ei kuitenkaan ole oikeita vai tarviiko mulla olla joku haarotettu johto, joka menee esim ekaan ja tokaan outiin ja siitä kuulokkeisiin? Deltan control panelin mixerissä näkyy kuitenkin, että signaalia tulee ekaan ja tokaan outtiin? ...mutta kuka on many many moore? |
Zammy 12.01.2005 14:42:32 (muokattu 12.01.2005 14:42:59) | |
---|
Nuo Delta 44:n ulostulot ei oo suunniteltu ensinnäkään suoraan kuulokkeille, vaan niistä on tarkoitus ottaa lähtö linjatasoisena, vaikkapa vahvistimen tai kuulokevahvistimen inputiin. Lisäksi ne ulostulot on monoja, joten sun pitää ottaa yhdestä ulostulosta oikea ja toisesta vasen kanava. Mulla on pappatunturi. Sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään - sen sorttinen. |
Jiaster 12.01.2005 14:58:00 (muokattu 12.01.2005 15:13:06) | |
---|
Nuo Delta 44:n ulostulot ei oo suunniteltu ensinnäkään suoraan kuulokkeille, vaan niistä on tarkoitus ottaa lähtö linjatasoisena, vaikkapa vahvistimen tai kuulokevahvistimen inputiin. Lisäksi ne ulostulot on monoja, joten sun pitää ottaa yhdestä ulostulosta oikea ja toisesta vasen kanava. Kiitoksia tiedosta! Eli sellainen haaroitusjohto on sitten käytävä ostamassa. Jos virittelisi vanhan stereovahvarin kuulokekäyttöön. ...mutta kuka on many many moore? |