SamPpaa 27.02.2005 19:32:33 | |
---|
Muutin tässä ja yhteys vaihtui. Aluksi kaikki toimi mutta nyt en pääse lukemaan posteja outlookilla enkä samalla palvelimella sijaitseville bändin sivuille, millään selaimella. Kaverit kuitenkin pääsee sinne omilla koneillaan ja minä pääsen omalla koneellani muille sivuille. Onko dsl päätteessä väärät asetukset? Enää en pääse sinnekkään sisään vaikka laitan selaimeen osoitepalkkiin sen osoitteen. Palomuurinkin kokeilin ottaa pois päältä muttei auttanut. -samppaa |
SamPpaa 28.02.2005 15:57:37 | |
---|
Eikö kellään oo hajuakaan... |
Antti1 28.02.2005 18:37:30 | |
---|
Mulla on vähän samankaltaista ongelmaa. En pääse omalla koneellani lukemaan hotmailin sähköposteja. Muut sähköpostit toimivat ihan normaaliin tapaan. Mitään asetuksia en ole muuttanut, turvallisuusasetukset, cookiet yms. ovat kunnossa. On koitettu ilman palomuureja ja virustutkia. Ei vain onnistu. Saman adsl-motukan takana olevilla 3:lla muulla koneella pääsee tuohon hotmailiin käsiksi, vaan ei tällä. Salon seudulta laulajaa metallibändiin? Ottakaa yhteyttä pikaviestillä. |
SamPpaa 28.02.2005 18:41:23 | |
---|
Mulla on vähän samankaltaista ongelmaa. En pääse omalla koneellani lukemaan hotmailin sähköposteja. Muut sähköpostit toimivat ihan normaaliin tapaan. Mitään asetuksia en ole muuttanut, turvallisuusasetukset, cookiet yms. ovat kunnossa. On koitettu ilman palomuureja ja virustutkia. Ei vain onnistu. Saman adsl-motukan takana olevilla 3:lla muulla koneella pääsee tuohon hotmailiin käsiksi, vaan ei tällä. Onko sulla ollu kauan tämä ongelma? |
Antti1 28.02.2005 18:44:04 | |
---|
Onko sulla ollu kauan tämä ongelma? Nooh... Varmaan puoltoista kuukautta. En oikein muista, kun tässä intin aikana tulee kotona konetta harvemmin käyteltyä. Salon seudulta laulajaa metallibändiin? Ottakaa yhteyttä pikaviestillä. |
Antti1997 28.02.2005 19:21:08 | |
---|
En todellakaan tiedä mitään, mutta ite kokeilisin tyhjentää selaimesta välimuistin ja cookiet. "isolla kirkolla påuhuttiin että monia asi a olisi toisin jos maailam olisierilainen. Mutta moniasia ei voi olla toisin, sillä toisinon moniasia ollut, että olisi toisin että olisi." -Juzzu |
Antti1 05.03.2005 10:00:04 | |
---|
Nostanpa tämän aiheen uudelleen ylös. Lisäys muuten vielä ongelman kuvaukseen: n. joka 30:lla kerralla mun omaltakin koneelta on päässyt lukemaan sähköpostit. Välimuistit ja cookiet on tyhjennetty/poistettu jo todella moneen kertaan, kiitos kuitenkin vinkistä. Salon seudulta laulajaa metallibändiin? Ottakaa yhteyttä pikaviestillä. |
SamPpaa 06.03.2005 21:23:23 | |
---|
Mulla tämä ongelma ratkes sillä että tuli kirje palvelun tarjoajalta missä oli mun yhteydestä jotain infoa. Huomasin että siinä luki väärä yhteys minkä olin tilannu. piti olla 768/512 mut se olikin 512/256 ja olinkin ihmetelly että oli vähän hidas. Soitin sinne ja sanoin väärästä yhteydestä. Sieltä sanottiin että homma korjataan huomenna ja ylihuomenna pääsinkin posteihini taas. En tiedä vieläkään mikä oli vikana, mutta näytti siltä että palvelun tarjoajasta se johtui. |