Aihe: Messenger äänipuhelut
1
venalait
30.11.2004 15:09:01
Mikä mikrofoni pelittää parhaiten. Entä onko kellään kokemuksia nettikameroista?
t1amatti
30.11.2004 21:01:12
Mikä mikrofoni pelittää parhaiten. Entä onko kellään kokemuksia nettikameroista?

Kai ne kaikki mikrofonit samanlailla toimii, mutta Messengerin sijaan suosittelen lämpimästi tutustumaan ohjelmaan nimeltä Skype (googlella löytyy) äänipuheluita (onko olemassa muunlaisia puheluita? :P) varten. On hyvä ja toimii hienosti.

Nettikamerahommassa Messenger toimii ok, kameroista toimivia löytyy mm. Logitechin mallistosta.
no näinhän se on.
Mark-Ken
30.11.2004 21:22:53
Entä onko kellään kokemuksia nettikameroista?

No itselläni on joku parinkympin Labtec. Kyllä sillä pari päivää leikki, mutta vailla järkevää käyttöä se tahtoo olla...
Kassu
30.11.2004 21:28:44
Mulla on aivan paska ~160 euron digikamera. Ainoa hyvä puoli siinä on että en ole nähnyt paljon parempaa nettikamerakuvaa. Tosin messengrerer huonontaa laatua automaattisesti.
Juntunen
01.12.2004 10:39:07

Kai ne kaikki mikrofonit samanlailla toimii, mutta Messengerin sijaan suosittelen lämpimästi tutustumaan ohjelmaan nimeltä Skype (googlella löytyy) äänipuheluita (onko olemassa muunlaisia puheluita? :P) varten. On hyvä ja toimii hienosti.

Juu Skype on aika ehdoton. Mikiksi suosittelen ihan perus tietokonemikkiä, missä on se joutsenkaula. Ottaa todella kaukaa ja selvästi puhetta.
Dian - Dian tekee uutta demoa
bibly
02.03.2005 18:09:24
Mulla on webkamera sekä mikki, erikseen.. kaikenlaista niissä lukee, mm. Labtec
midprice
03.03.2005 14:54:55

Skypestä puheen ollen.
Mulla ei Skype toimi pätkimättä. Messengerin äänipuhelut toimii ok, mutta Skypellä tulos on pätkimistä kuten kännykällä huonossa kentässä.
Ei kenelläkään olis infoa mistä etsiä vikaa?
Mohla
04.03.2005 18:12:34

Mä käytin mikkinä Röden NT-3:sta. Hyvin toimi. Oli hyvä laatuinen ääni toiseen päähän kuulemma.
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
Bee-äf
08.03.2005 09:10:42
Mä käytin mikkinä Röden NT-3:sta. Hyvin toimi. Oli hyvä laatuinen ääni toiseen päähän kuulemma.

Ja Genelecin monitorit kumpaankin päähän. Ehän sitä muuten kehtaa.
Fortune
08.03.2005 10:57:03
Ja Genelecin monitorit kumpaankin päähän. Ehän sitä muuten kehtaa.

Ja putkietunen väliin, ehdottomasti. Kelpaa lausua runoja australialaisille tytöille.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Marvel
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)