Juho L 07.03.2005 17:45:24 (muokattu 07.03.2005 18:08:39) | |
---|
Tässä on vihdoin käsillä massiivinen studiopäivitys (yli vuosi jankattu jo, kotha menee hermo). Tässä oli suunnitelmissa pistää koneeseen sekä PoCo Element että UAD1 Project. Pocolla olisi tarkoitus vain pyörittää reverbiä, Virusta ja kourallista efektejä ja sitten UAD1:stä ottaa kompurat. Tuli tässä vain sitten mieleeni, että kuinka paljon tuo UAD1 jaksaa pyörittää noita plugareita? TC:n sivuilla oli asiallisesti mainittu kuinka paljon mikäkin plugari vie, mutta UAD1:n sivuilla ei ollut sanaakaan aiheesta, joten UAD1:n omistajat voisivat valaista asiaa. Tai sitten vain tekisi niin, että ottaisi kaksi PoCo Elementiä. Miten suuri ero noilla PoCon ja UAD1:n kompuroilla on? Edit: Löytyikin nuo UAD1:n vaateet. Oli minulla reminder.jpg:n paikka. "Minkä taakseen jättää, siihen etäisyyttä kasvattaa." - Sananlasku
IMIK - Perustajajäsen #2. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Notefix 07.03.2005 19:23:03 | |
---|
Mullon kummatkin, ja powercore tosiaankin on parempi kaiuissa, mutta PoCo:n kompurat ei kyllä muhun ole tehnyt miitään vaikutusta...eikä ne eequutkaan oikein ole iskeneet. UAD hakkaa noissa mennen tullen. Itse ostaisin nimenomaan yhden kumpaakin niin on monipuolinen systeemi. Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
Juho L 07.03.2005 21:55:51 | |
---|
Iees. Pitää tätä vielä pohtia. PoCo FW olisi myös yksi vaihtoehto. Saisi samalla muutaman lisäplugarin tuohon PoCoon, jos tuon FW:n ottaisi Elementin sijasta. Tai sitten jos kitistäisi vähän ekstrabudjettia ja hankkisi UAD1 studion ja PoCo Elementsin. Hitsi kun on vaikeaa ja saatanan kallista. "Minkä taakseen jättää, siihen etäisyyttä kasvattaa." - Sananlasku
IMIK - Perustajajäsen #2. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
sami_sumea 07.03.2005 23:06:47 (muokattu 07.03.2005 23:09:06) | |
---|
Iees. Pitää tätä vielä pohtia. PoCo FW olisi myös yksi vaihtoehto. Hmm. Olen kuullut muutamalta taholta että tuo firewire-versio tuppaa syömään prosessoritehoa selvästi enemmän kuin PCI-malli, varsinkin pienillä buffereilla.. Ei hjuva. Läppäriin kyllä tuota voinee suositella, toki. vähän ekstrabudjettia ja hankkisi UAD1 studion ja PoCo Elementsin. Hitsi kun on vaikeaa ja saatanan kallista. Joo, tolla linjalla mä lähtisin liikkeelle. Ota PoCo elements, UAD1 studio (tai vielä parempi, osta se UltraPak) ja sit ostat pikkuhiljaa lisärompetta powercoreen (Virus, MasterX5 ja DSound VL2). Ja jos fyffeä tuntuu olevan liikaa, niin tietty Sonyn Oxford EQ vielä kaupan päälle. ... ... Valtakunnanlaapotti on puhunut! |
Juho L 07.03.2005 23:14:59 (muokattu 07.03.2005 23:17:26) | |
---|
Joo, tolla linjalla mä lähtisin liikkeelle. Ota PoCo elements, UAD1 studio (tai vielä parempi, osta se UltraPak) ja sit ostat pikkuhiljaa lisärompetta powercoreen (Virus, MasterX5 ja DSound VL2). Ja jos fyffeä tuntuu olevan liikaa, niin tietty Sonyn Oxford EQ vielä kaupan päälle. Iuu. Tuohon päädyin nyt pohdinnan jälkeen. www.juho-lepisto.com/GAS.jpg Tuossa olisi sitten se ostoslista. Kaikki kuntoon kerralla(tm). Aika todennäköisesti tällä setillä lähdetään. Suurempia muutoksia ei tule. "Minkä taakseen jättää, siihen etäisyyttä kasvattaa." - Sananlasku
askomiko 07.03.2005 23:34:05 (muokattu 07.03.2005 23:35:46) | |
---|
Uskaltaisitko ostaa ebaysta jomman kumman, niitä pyörii aika halvalla tuolla Gyntterlandiassa. |
Notefix 08.03.2005 09:47:27 | |
---|
Tuossa olisi sitten se ostoslista. Kaikki kuntoon kerralla(tm). Aika todennäköisesti tällä setillä lähdetään. Suurempia muutoksia ei tule. No huh...sullehan tulee aika makee tsydeemi. Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
Juho L 08.03.2005 15:48:54 (muokattu 08.03.2005 15:51:04) | |
---|
Uskaltaisitko ostaa ebaysta jomman kumman, niitä pyörii aika halvalla tuolla Gyntterlandiassa. En kehtaa lähteä, kun Murphyn lain mukaan se mene kuitenkin reisille. No huh...sullehan tulee aika makee tsydeemi. Ni. Nyt kun tuota rahaa on tulossa, niin sijoitanpa sen heti tuohon studioon, ennen kuin ne rahat menee johonkin muuhun hyödylliseen kuten esim. kaljaan. Ja eipä tuo studiosijoitus nyt mikään paha ole, kun siitä kerta nyt on ammattikin (toivottavasti) tulossa. "Minkä taakseen jättää, siihen etäisyyttä kasvattaa." - Sananlasku
sami_sumea 09.03.2005 00:03:46 (muokattu 09.03.2005 00:25:01) | |
---|
Iuu. Tuohon päädyin nyt pohdinnan jälkeen. www.juho-lepisto.com/GAS.jpg Suositus: osta RME. Jossain foorumeilla olen nähnyt löpinää siitä että m-audion ja powercoren välillä on ollut epäyhteensopivuutta (en tiedä pitääkö paikkansa). Niin, ja pari juttua: powercoren plugarit kannattaa tilata ameriikasta, JRRshopista ( www.jrrshop.com). Tarvittaessa herrat sielläpäässä laittaa ne netin kautta downloadattaviksi, ja säästät hinnassa nykyisellä taalan kurssilla selvästi kun ei tarvitse maksaa ALVia (esim Virus PoCo maksaa tuolla $399 - 10% = ~275 egee, jos kirjoitat discount-kenttään vielä salaperäisen alennusviestin "forum"). ... ... Valtakunnanlaapotti on puhunut! |
Notefix 09.03.2005 11:24:13 | |
---|
Suositus: osta RME. Jossain foorumeilla olen nähnyt löpinää siitä että m-audion ja powercoren välillä on ollut epäyhteensopivuutta (en tiedä pitääkö paikkansa).... Jep, mä en jostain syystä saanu noita toimimaan. Olis pitänyt suoraan hankkia RME, ne ainakin toimii aina. Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
samulijp 12.03.2005 18:30:57 | |
---|
Kivat setit tulossa miehelle! Lisä prossuteho ei olis itsellänikään yhtään pahitteeksi... Looking for Leslie. |