Titares 17.04.2005 08:03:21 | |
---|
|
Mark-Ken 17.04.2005 12:34:47 | |
---|
Beta-versiohan tuo on vielä, eikä ainakaan minun koneeltani löytänyt mitään, mitä Ad-Aware ja Spybot eivät olisi jo löytäneet. Ja saikos tota jotenkin niin, että se ei ole jatkuvasti päällä? Muutenkin resurssit tiukilla koneessa. |
hookoo 17.04.2005 14:40:21 (muokattu 17.04.2005 14:42:07) | |
---|
Beta-versiohan tuo on vielä, eikä ainakaan minun koneeltani löytänyt mitään, mitä Ad-Aware ja Spybot eivät olisi jo löytäneet. Ja saikos tota jotenkin niin, että se ei ole jatkuvasti päällä? Muutenkin resurssit tiukilla koneessa. Ad-Aware ja Sybot eivät yksin riitä mihinkään. Spybot ja Microsoft Antispyware yhdessä on kova sana, M spyware toimii myös suojana spywarea vastaan joten muita Spyware ohjelmia ei tarvitse. Tuossa vähän testituloksia: http://keskustelu.suomi24.fi/show.f … 00301&posting=22000000006547149 Microsoft Antispyware on siis entinen Giant Antispyware. |
Mark-Ken 17.04.2005 17:03:36 | |
---|
Ad-Aware ja Sybot eivät yksin riitä mihinkään. Kyllä minulla ainakin riitti, koska tuo ei yksinkertaisesti löytänyt mitään. Tärkeämpää on käyttää oikeaa selainta (Mozilla Firefox) ja viruksentorjuntaohjelmaa (AntiVir esimerkiksi) sekä palomuuria (vaikka nyt Kerio Personal Firewall) noiden Spywarenpoisto-ohjelmien sijaan. Eipä ainakaan ole tullut minulle mitään spywarea vähään aikaan noiden ansiosta. |
lindo 18.04.2005 23:11:37 (muokattu 18.04.2005 23:12:08) | |
---|
Kyllä minulla ainakin riitti, koska tuo ei yksinkertaisesti löytänyt mitään. Tärkeämpää on käyttää oikeaa selainta (Mozilla Firefox) Näin on. Ei ole pitkään aikaan löytyny mitään koneelta kun oon käyttäny Firefoxia. Microsoft ei tuo kyllä markkinoille mitään mitä ei joku jo ois keksiny. Eikä muuten sovi unohtaaa SpywareBlasteriä!!! http://www.javacoolsoftware.com/spywareblaster.html Kovat geekit ainakin suosittelee että AdAware, Spybot ja SpywareBlaster, siinä ne mitä tarvii. Niin ja tietenkin AV ja firewall. I don't belive anything, if i don't see it first |
ravensoul 20.04.2005 21:51:22 | |
---|
Kovat geekit ainakin suosittelee että AdAware, Spybot ja SpywareBlaster, siinä ne mitä tarvii. Niin ja tietenkin AV ja firewall. Olen sitten vissiin kova giikki.. not. Mut joo, kyllä nuo on aika ässä yhdistelmä ollu. AV:na AntiVir ja softapalomuurina Sygate Personal FW. Suosittelen. "Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein |
lindo 20.04.2005 22:57:08 | |
---|
Olen sitten vissiin kova giikki.. not. Mut joo, kyllä nuo on aika ässä yhdistelmä ollu. AV:na AntiVir ja softapalomuurina Sygate Personal FW. Suosittelen. Jos sulla on koneella kaikki noi ja vielä AV ja FW niin kyllä sä oot giikki. hehee. Ei tavallinen tai vähän tavattomampikaan tietokoneenkäyttäjä edes tiedä mitä noilla kaikilla tehdään :P Vai onko giikki vasta sitten kun osaa C++'san? I don't belive anything, if i don't see it first |
ravensoul 21.04.2005 13:18:21 | |
---|
Ei tavallinen tai vähän tavattomampikaan tietokoneenkäyttäjä edes tiedä mitä noilla kaikilla tehdään :P Just ton takia pitäski tietokoneen nettikäytön vaatimuksena olla läkisääteinen ajokorttitutkinto. Eihän autollakaan saa mennä sekoilemaan yleiseen liikenteeseen ennenku on käyny autokoulun. Virusten, haittaohjelmien ja spywaren leviäminen hidastuis kummasti. Vai onko giikki vasta sitten kun osaa C++'san? Hä, eikö kaikki osaakaa ainakin perusteita C/C++:sta? :P "Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein |