Aihe: Miten sähkörummut kytketään tietokoneeseen?
1
lihamylly
08.02.2005 20:46:53
Niin eli meikäläisella on Rolandin TD6-k sähkörummut ja ne pitäis saada jotenkin liitettyä tietokoneeseen, että sais nauhoteltua rumpalointia ja kai sillon saa myös uusia saundeja ladattua rumpuhin?
Tossa TD6 modulissahan on siis MIDI-liitännät ja mulla ois tuolla semmonen johto, jonka toisessa päässä on MIDI IN ja OUT liitännät ja toisessa uros ja naaras peliportti liittimet. Eli riittääkö tuo kaapeli tähän hommaan? Ja mitä sitten pitäisi tapahtua kun ne on kytketty kiinni? Olen kyllä kokeillut, mutta en saanut mitään aikaan.. Mistä näkee, että rummut on kytketty koneeseen?
kingdom
08.02.2005 22:13:10
Helpoin tapa on pistää johto moduulin kuuloke-liitännästä tietokoneen Line-iniin. Sitten laita kone nauhottamaan sitä Line-iniä ja pistä nauhuri pyörimään.

www.goldwave.com hae tuolta se nauhuri.
Jouni Antero
10.02.2005 10:04:58
Minä tallentaisin midillä sisään ja toistaisin takaisin (ainakin aluksi). Meinaan pystyy editoimaan huomattavasti paremmin.
manne
01.04.2005 13:13:29
kyllä toi sun "viuhka" riittää kun laitat sen tietokoneen peliporttiin kiinni. niissä vain yleinen ongelma että midipiuhan pää on urospuolinen, eli pitää tulla uros/naaras-piuhalla midilaitteesta. Sitten vain musaohjelman asetuksista kytket oikean midireitin käyttöön.
Bonhamrules
27.04.2005 16:11:20
oisko osotetta mistä näkis kuvia (ja vois ostaa) johdoista minkälaiset pitää olla et saa kiinni sähkörummut,skitaran ja ne mikseriin jonka kautta tietokoneelle tai pelkästään tietokoneelle. jossa on yamaha gs-dx äänikortti(tai jotai sinne päi) ja softana magix?????
auttakaa ja kiire ois...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)