Aihe: Riffit tietokoneelle??
1
suolintu
22.07.2005 20:27:33
Kuinka saan äänitettyä kitara riffejä tietokoneelle?? Tietokoneen äänikortti ei ole mikään erityisen hyvä ja koneessa tehoja 800Mhz, joten onko se edes mahdollista tällaisella koneella? Löytyiskö jotain ohjelmia josta saisi vielä rummut tehtyä yms..

Mulla on myös bosssin me-50 pedaali, joten voinko jotenkin käyttää sitä kun äänittelen riffejä??

Sori, mulla ei todellakaan ole mitään kokemusta riffien/biisien äänittämisestä koneelle :)
Kemppilä
22.07.2005 20:51:47
Noteerasitko ton kitaran änitys koneella faqin?
"Jos olet kävelyllä ja aivot putoavat päästä, niin emme löydä tietä kotiin, sillä emme enää pysty ajattelemaan selvästi."
t-termiitti
22.07.2005 21:38:36

Kuinka saan äänitettyä kitara riffejä tietokoneelle?? Tietokoneen äänikortti ei ole mikään erityisen hyvä ja koneessa tehoja 800Mhz, joten onko se edes mahdollista tällaisella koneella? Löytyiskö jotain ohjelmia josta saisi vielä rummut tehtyä yms..

Ei mitään ongelmaa. piuha vaan kiinni. Sopivan ohjelman voit katsoa noista FAQeista.

Mulla on myös bosssin me-50 pedaali, joten voinko jotenkin käyttää sitä kun äänittelen riffejä??

Hyvin todennäköisesti voit käyttää sitä jossakin välissä tietokoneen ja kitaran välisessä ketjussa.

Sori, mulla ei todellakaan ole mitään kokemusta riffien/biisien äänittämisestä koneelle :)

Ei se mitään. :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)