Aihe: Drumkit From Hell Superior ja Battery yhteiskäyttö
1
Ben_D
28.08.2005 19:36:47

Nyt on manuaalit tutkittu, mutta ei käsitä. Haluan käyttää Drumkit From Hell Superior setistä kaikkia muita rumpuja paitsi basaria, jonka haluan ottaa toisaalta. Mulla on basari .wav tietostona, jonka olen ladannut Batteryyn.

Mulla on Cubasessa ladattuna sekä Battery että DFHS vst-plugarit. Millä mä saan lisättyä ton Batteryyn ladatun basarin samaan Drum Mapiin, jota DFHS käyttää? Ongelma on lähinnä se, että joudun MIDI-kanavan outputin ohjaamaan vaihtoehtoisesti joko DFHS tai Battery plugariin. Menee vaikeeks. Ja hermot riekaleina.
-septimisti-
28.08.2005 20:23:39 (muokattu 28.08.2005 20:26:16)
Paha juttu etten mä ole koskaan käyttänyt cubasea. Mutta siis yksi ratkaisu voisi olla copy-paste. Eli teet kiltisti superiorin soundeilla rumpuraidan valmiiksi. Sitten copypastella midi-pohja uudeksi midi kanavaksi ja ohjaat sen batteryn soitettavaksi. Lataat tarvittavat bassarisoundit batteryyn niiden nuottien/solujen kohdalle joissa se bassari on. Superiorista bassorummut mutelle.

Toivottavasti tosta sai jotain selkoa.
Ben_D
28.08.2005 20:27:33 (muokattu 28.08.2005 20:53:14)

Paha juttu etten mä ole koskaan käyttänyt cubasea. Mutta siis yksi ratkaisu voisi olla copy-paste. Eli teet kiltisti superiorin soundeilla rumpuraidan valmiiksi. Sitten copypastella midi-pohja uudeksi midi kanavaksi ja ohjaat sen batteryn soitettavaksi. Lataat tarvittavat bassarisoundit batteryyn niiden nuottien/solujen kohdalle joissa se bassari on. Superiorista bassorummut mutelle.

Toivottavasti tosta sai jotain selkoa.

Täytyy tehdä ehdottamallasi tavalla siihen saakka jos/kun löytyy parempi ratkasu...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)