Asiasta joku muistaakseni jo kirjoittikin, mutta kysyn uudestaan (tuo haku keskustelusta ei pelaa ja ei jaksa etsiä).. Kristallilla nauhoitettaessa uusi raita ei tule kohdalleen vanhan kanssa. Oliko jollakin ratkaisuja/neuvoja? Thänks! Hanki äänikortillesi ASIO-ajurit, jollei jo ole. Minimoi Kristalia käyttäessäsi muiden ohjelmien määrä, syövät turhaan resursseja. Verkkopiuha irti, virustutkat ja palomuurit pois päältä jne. "Look behind you, a three-necked guitar!"
|
Kun olet toisen raidan nauhoittanut, leikkaa sen alusta pieni tyhjä pätkä pois, jolloin voit siirtää 2. raitaa alkuunpäin. Sitten vaan katsot että raidat natsaa keskenään... Näin mä teen. Se oli hirviää kun joskus imeskelin "lonttia" naaraspuolisen ihmisen kaulaan ja suussani alkoi maistumaan veri....Löysin itseni. Nykyään juon verta päivittäin. Nihilisti #1 |
Kun olet toisen raidan nauhoittanut, leikkaa sen alusta pieni tyhjä pätkä pois, jolloin voit siirtää 2. raitaa alkuunpäin. Sitten vaan katsot että raidat natsaa keskenään... Näin mä teen. Toimii, jos latenssi pysyy vakiona koko ajan. Ainakaan minulla ei pysy. "Look behind you, a three-necked guitar!"
|