Aihe: Äänikortti "vuotaa"
1
cldron
07.10.2005 00:04:05
elikkä kun yritän Adobe auditionilla nauhottaa montaa raitaa päällekkäin, tai ylipäänsäkin mitään, niin tietokoneen pitämät muut äänet vuotavat nauhoitettavaan raitaan (esim. jos messenger hälyttää kesken nauhoituksen, niin se piippaus kuuluu nauhoitteessa).
useampaa raitaa nauhoittaessa tämä aiheuttaa epämiellyttävää huminaa äänessä, sillä vanhemmat raidat ikään kuin kertaantuvat aina, kun nauhoitan uutta.
äänikortti on integroitu. onko ongelma joissakin äänikortin/auditionin asetuksissa vai missä? kannattaako koko (integroidulla :|) kortilla heittää vesilintua? dear eki, please!
vähän sekava tuli, mutta toivotaan, että jollekin selkiää :P
Parempi Matti kukkarossa kuin Jorma vetskarin välissä
Enokkio - Enotionaalinen yhtye.
Lennu
07.10.2005 00:08:57

On, asetuksissa. Äänilähteeksi pitää olla valittuna se Line In tai Mic riippuen siitä, missä reiässä se sun äänilähde on.

Nyt se on joku "äänitä kaikki mahdollinen." Löytyy tuplaklikkaamalla kaiuttimen kuvaa oikealla alhaalla.
---
cldron
07.10.2005 00:31:46 (muokattu 07.10.2005 00:35:44)
öö.. ei oikein löydy.. windowsin volume controllissa on vaan yleistä äänentason säätöö (kai) eikä ohjauspaneelistakaa ota oikei selvää :P jos vähä pystyt tarkentaan, että minä, hidas ja väsynyt, saisin jotenki pelittään..
Lennu
07.10.2005 00:36:21

öö.. ei oikein löydy.. windowsin volume controllissa on vaan yleistä äänentason säätöö (kai) eikä ohjauspaneelistakaa ota oikei selvää :P jos vähä pystyt tarkentaan, etä hidas ja väsynyt minä saisin jotenki pelittään..

Volume Controllista pitää valita ominaisuudet -> nauhoitus ja sieltä löytyy. Täppä kohtaan Mic.

Emmäkään jaksa tarkemmin ny.
---
cldron
07.10.2005 00:43:59
Volume Controllista pitää valita ominaisuudet -> nauhoitus ja sieltä löytyy. Täppä kohtaan Mic.

perkele, koitin jo kerran, eikä tuntunu toimivan (en vaan osaa) nyt pelaa..
kiitos! rakastan sinua!

ja tämän voi nyt sulkea
kivi
07.10.2005 07:29:57
ja tämän voi nyt sulkea

Sulkea? Siksikö, että seuraavalle tuon asian miettijälle pitäisi vastata taas uudestaan?

Hiukan itsekästä, vai mitä?
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Lennu
07.10.2005 10:19:07

Sulkea? Siksikö, että seuraavalle tuon asian miettijälle pitäisi vastata taas uudestaan?

Hiukan itsekästä, vai mitä?

Sama se. Mä vastasin tähän samaan kysymykseen eilen muistaakseni kolme kertaa eri palstoilla.
---
kivi
07.10.2005 11:27:07
Sama se. Mä vastasin tähän samaan kysymykseen eilen muistaakseni kolme kertaa eri palstoilla.

Jep, eikä mun ollut tarkoitus tylyttää tätä kysyjää, vaan kuittini oli osoitettu kaikille niille, jotka ovat käyneet postaamassa viestin: "asia selvisi, ketjun voi poistaa" tms. aivan kuin kysymysten ja vastausten yhtä suurena tarkoituksena ei olisikaan, että niitä luetaan ja niistä opitaan.

Tavallaan mä näen, että kysymisen funktio on ainoastaan siinä, että sillä tavalla kartoitetaan mitä jengi haluaisi tietää mutta ei tiedä
;-)

Muiden kysymyksistä jengi oppii asioita joita eivät ole tienneet aiemmin edes tahtovansa tietää.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)