MrShaft 19.10.2005 13:23:40 | |
---|
Olen ostamassa G4 Powerbookini jatkoksi audio interfacea ja ulkoista kovalevya. Kertokaahan kokemuksia. Olen valmis maksamaan enemman kunhan koneet sitten kanssa toimivat. Olisiko Firewire-kova ehdoton? Kaytan Logic Pro 7-softaa.. MrS Try not to become a man of success but rather try to become a man of value. - Albert Einstein |
G-mies 19.10.2005 13:58:15 | |
---|
Olisiko Firewire-kova ehdoton? Ei nyt ehkä ehdoton mutta Mac-käytössä kuitenkin kätevämpi kuin USB2-levy. "Hard work often pays off after time, but laziness always pays off now." |
M.i.k.key 19.10.2005 14:26:05 (muokattu 19.10.2005 14:26:28) | |
---|
Tuommoinen kovalevy on käsitykseni mukaan paras. Itsellä ei mitään ongelmia http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=12145 Audiointerfaceja onkin sitten jo enemmän mistä valita. Itselläni RME Fireface 800. Pienemmällä ja halvemmallakin pärjää. Ja tosiaan koneena myös tuommoinen G4 Powerbook ja Logic 7.1 Mä lopetan nää hommat! |
mamiti 19.10.2005 15:04:25 | |
---|
Tuommoinen kovalevy on käsitykseni mukaan paras. Itsellä ei mitään ongelmia http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=12145 Audiointerfaceja onkin sitten jo enemmän mistä valita. Itselläni RME Fireface 800. Pienemmällä ja halvemmallakin pärjää. Ja tosiaan koneena myös tuommoinen G4 Powerbook ja Logic 7.1 Sama setti ja rokkaa hienosti (jos jäädyttää raidat joka välissä). Mulla oli lacie-levyjen kanssa vähän pulmia, mutta ovat kyllä parhaasta päästä noita ulkoisia levyjä. Et välttämättä tarvitse ulkoista levyä jos et aio äänittää 24/96-formaatissa yli kuuttatoista raitaa. Tietysti isot sämplepaketit on kivempi säilytellä kunnon levyllä. |
MrShaft 24.10.2005 22:26:31 | |
---|
- - Mulla oli lacie-levyjen kanssa vähän pulmia- - Isot pojat kertoi etta 3/5 LaCien kovalevyaanitykseen kayttajista on ilmoittanut ongelmista... Parasta siis kayttaa jotain muuta brandia... Kiitos kaikille kommenteista... MrS Try not to become a man of success but rather try to become a man of value. - Albert Einstein |