Nelikielipiru 15.11.2005 20:57:05 | |
---|
Mikäs perkele tuota ohjelmaa vaivaa kun sillä en saa sitten millään kelattua eteenpäin ja aina kun sitä yrittää niin se heittää leffan alkuun?? Ja sitten kun lopulta jaksoin ziigata uudestaan sen n. 55min jonka olin jo kattonu niin se lopetti ihan omin nokkinensa leffan pyörittämisen ja heittä taas jälleen kerran leffan alkuun. Niin siis tarkennuksena että kattelin .avi tiedostoa joka _ei_ ole mikään dvd-rippi/piraatti. Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta. |
-septimisti- 15.11.2005 21:11:49 | |
---|
Jaa-a. Enpä osaa sanoa missä vika, sillä se voi hyvinkin olla vaikkapa siinä itse tiedostossa. Käsittääkseni aika yleistä että tiedostot jossain vaiheessa 'hajoavat' ennen aikojaan ja luvassa on juuri esimerkiksi ongelmia kelailun kanssa. Itse käytän BSPlayera tiedostoihin ja Media Player Classicia streameihin. Ainoat ylimääräiset codecit ovat real alternative, ffdshow sekä quicktime alternative. Hyvin on toiminut. |
Landola59 15.11.2005 22:30:20 | |
---|
Itse käytän BSPlayera tiedostoihin ja Media BSplayer onki paras tähän hommaan. DivX on ihan hanurista. Pitäs varmaan olla aito ja alkuperäinen versio että toimis kunnolla. Ironia on uutta niille jotka eivät siitä ennen ole kuulleet.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
lindo 15.11.2005 23:05:11 | |
---|
Luulenpa että vika on siinä videossa. Mulla ainkin jotkut video filet tekee niin että kun kelaa eteen tai taakse niin se menee johonkin mihin sattuu kohtaan. Käytän Winampia. I don't belive anything, if i don't see it first |
BotneLapio 15.11.2005 23:55:05 | |
---|
Kyse on myös ns. keyframeista, joiden avulla toisto-ohjelma "tietää", missä kohdassa aikakoodia mennään. DivX:ässä on niitä todella vähän. Tässä tapauksessa kuitenkin uskoisin myös itsekin tiedoston olevan viallinen. -=Botnee!!=- |
Nelikielipiru 16.11.2005 15:50:53 | |
---|
No hittoloinen, pitääpä kokeilla tuota suositeltua ohjelmaa. Tattis vaan info pläjäyksestä kaikille. Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta. |