Aihe: Mozilla ongelma. 1 | |
---|---|
![]() 23.11.2005 13:27:20 | |
Tämä tapaus menee jotenkin näin. Eli kun alan imemään Mozillalla jotain netistä niin välillä se ilmoittaa Lataus ikkunassa että esim. 10%/2 tiedostoa vaikka en ime kun yhtä tiedostoa. Tää tulee aina välillä ei aina, onko nyt silleen että mun koneella on joku kutina? Nii ja Mozilla on toi 1.0.7 versio ja Windows on XP Prof. FIN. AUttakaa ennekun hankkiudun tästä eroon ikkunan välityksellä. Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta. | |
![]() 23.11.2005 21:25:40 (muokattu 23.11.2005 21:25:58) | |
http://www.microsoft.com/downloads/ … 02b-20b602228de6&displaylang=en Sorry mutta toi toimii!! Oon törmännyt useisiin sivuihin jotka ei vain toimi Mozillalla. Siinä ratkaisu ongelmiisi! | |
![]() 23.11.2005 23:03:56 | |
http://www.microsoft.com/downloads/ … 02b-20b602228de6&displaylang=en Sorry mutta toi toimii!! Oon törmännyt useisiin sivuihin jotka ei vain toimi Mozillalla. Siinä ratkaisu ongelmiisi! Huumormiehiä :) "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent | |
![]() 24.11.2005 06:08:58 | |
http://www.microsoft.com/downloads/ … 02b-20b602228de6&displaylang=en Sorry mutta toi toimii!! Oon törmännyt useisiin sivuihin jotka ei vain toimi Mozillalla. Siinä ratkaisu ongelmiisi! Ja toihan ei siis toimi! | |
![]() 24.11.2005 11:35:09 | |
IE on kyllä hyvä jos haluaa imuroida roskia :P I don't belive anything, if i don't see it first | |
![]() 24.11.2005 12:11:38 | |
IE on kyllä hyvä jos haluaa imuroida roskia :P Voi sitä IE:täkin käyttää. Joissakin tapauksissa (sovelluksissa) toimii paljon paremmin kuin tulikettu. Nykyään kaikista Cooleimmat jätkät käyttää kaikkia saatavilla olevia selaimia! Myös IE:tä. :) Firefoxilla voi hiipiä ehkä niille netin hämärille kujille, mutta päivänvalossa näkee IE:lläkin. Ei tuu muuten mitään roskia, kun käyttää oikein. Tulokset 1 - 10 noin 58 osuman joukosta haulle "meaning of life is 43". (0,09 sekuntia) | |
![]() 24.11.2005 12:47:03 | |
Voi sitä IE:täkin käyttää. Joissakin tapauksissa (sovelluksissa) toimii paljon paremmin kuin tulikettu. Nykyään kaikista Cooleimmat jätkät käyttää kaikkia saatavilla olevia selaimia! Myös IE:tä. :) Firefoxilla voi hiipiä ehkä niille netin hämärille kujille, mutta päivänvalossa näkee IE:lläkin. Ei tuu muuten mitään roskia, kun käyttää oikein. Näin on näreet mutta kun ei nää novicet usko! | |
![]() 24.11.2005 13:40:40 (muokattu 24.11.2005 13:42:32) | |
Joo no kiitti vitusti avusta, nyt olen todella paljon viisaampi taas teidän ansiosta. Edit. Sen verran viellä että mua ei todellakaan kiinnosta että mikä selain on paras mihinkin vaan tuo ongelma joka sillointällöin tulee vastaan. Mode, saa sulkea koska tuskin tulee apuja mun kysymykseen. Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta. | |
![]() 24.11.2005 14:14:47 (muokattu 24.11.2005 14:18:11) | |
Joo no kiitti vitusti avusta, nyt olen todella paljon viisaampi taas teidän ansiosta. Jos ei kukaan osaa muuta vastata, kuin sen, että jos lataus ei onnistu, niin kannattaa kokeilla toista selainta. Mulla se on auttanut monesti. Eihän sitä voi tietää minkätasoinen käyttäjä on kysymyksen takana. Aiheeseen liittyvistä, muttei suorista vastauksista, voi olla jollekin toiselle hyötyä. Edit. Sen verran viellä että mua ei todellakaan kiinnosta että mikä selain on paras mihinkin vaan tuo ongelma joka sillointällöin tulee vastaan. Mode, saa sulkea koska tuskin tulee apuja mun kysymykseen. Miksi ketju pitäisi sulkea, kun otsikkokin on noin hyvä? Onhan sitä monenlaista ongelmaa mozillan kanssa - monilla muillakin kuin juuri sinulla. Tämä tapaus menee jotenkin näin. Eli kun alan imemään Mozillalla jotain netistä niin välillä se ilmoittaa Lataus ikkunassa että esim. 10%/2 tiedostoa vaikka en ime kun yhtä tiedostoa. Niin? Eli jos aloittaa toisen latauksen, kun edellinen on vielä kesken, tulee tietenkin teksti "kaksi latausta NN% tehty" tjsp. Kun toinen lataus loppuu, jää otsikkoriville edelleen kummittelemaan tuo kakkonen. Juu olen huomannut saman. Prosenttilukemakin heittää joskus ikävästi, se kuitenkaan harvemmin. En usko, että ongelmaan löytyy asetuksista (ainakaan helppoa) ratkaisua. Luultavasti kyseessä on bugi, ei kai ohjelmiston tekijät tahallaan haluaisi laittaa tuollaista ominaisuutta ja piilottaa sen korjausta ohjelman syövereihin. Ilmoita bugista mozillan insinööreille. EDIT: vaikka niillä on varmasti muitakin juttuja kehiteltävänään kuin muutama lähestulkoon merkityksetön bugi. Jos tuo nyt edes on bugi, sillä onhan siinä kuitenkin selvä logiikka! Tää tulee aina välillä ei aina, onko nyt silleen että mun koneella on joku kutina? Sori, ainakaan minä en ymmärtänyt tätä esittämääsi kysymystä, joten siihen ei voi vastata muuta kuin "kokeile IE:tä". :) Nii ja Mozilla on toi 1.0.7 versio ja Windows on XP Prof. FIN. Odotellaan seuraavaa päivitystä. AUttakaa ennekun hankkiudun tästä eroon ikkunan välityksellä. Sekin on ratkaisu. Sulla taitaa olla hermot vähän tiukalla. :) Tulokset 1 - 10 noin 58 osuman joukosta haulle "meaning of life is 43". (0,09 sekuntia) | |
![]() 24.11.2005 15:03:38 | |
Jos ei kukaan osaa muuta vastata, kuin sen, että jos lataus ei onnistu, niin kannattaa kokeilla toista selainta. Mulla se on auttanut monesti. Eihän sitä voi tietää minkätasoinen käyttäjä on kysymyksen takana. Aiheeseen liittyvistä, muttei suorista vastauksista, voi olla jollekin toiselle hyötyä. Siis lataus onnistuu aina, se ei ole ongelma vaan miksi välillä tulee tuo esim. 28%/2 tiedostoa vaikka imen vain yhtä tiedostoa. Samanlailla se käyttäytyy vaikka imisin oikeasti kahta tiedostoa, silloin tulee 25%/ 3 tiedostoa. Käyttäjän tasosta sen verran että olis monet tietokoneet aivan jumissa jos minä olisin niitä kehittämässä, eli en todellakaan mikä haka näitten koneitten kanssa, jonkinlaisia ongelmia pystyn ratkomaan mutta suurin osa kyllä pitää kysyä. Miksi ketju pitäisi sulkea, kun otsikkokin on noin hyvä? Onhan sitä monenlaista ongelmaa mozillan kanssa - monilla muillakin kuin juuri sinulla. Pointini tuohon sulkemiseen oli se että en ole kiinnostunut lukemaan ihmisten mielipiteitä että onko Mozilla huono vai ei, siitä on jankattu ihan tarpeeksi muissa ketjuissa. Halusin apua tähän mun ongelmaan ja sitä ei mielestäni tullut ja ketju alkoi menemään jälleen jankkaamiseen mitä en halunnut. Niin? Eli jos aloittaa toisen latauksen, kun edellinen on vielä kesken, tulee tietenkin teksti "kaksi latausta NN% tehty" tjsp. Kun toinen lataus loppuu, jää otsikkoriville edelleen kummittelemaan tuo kakkonen. Juu olen huomannut saman. Prosenttilukemakin heittää joskus ikävästi, se kuitenkaan harvemmin. En usko, että ongelmaan löytyy asetuksista (ainakaan helppoa) ratkaisua. Luultavasti kyseessä on bugi, ei kai ohjelmiston tekijät tahallaan haluaisi laittaa tuollaista ominaisuutta ja piilottaa sen korjausta ohjelman syövereihin. Ilmoita bugista mozillan insinööreille. EDIT: vaikka niillä on varmasti muitakin juttuja kehiteltävänään kuin muutama lähestulkoon merkityksetön bugi. Jos tuo nyt edes on bugi, sillä onhan siinä kuitenkin selvä logiikka! Joo jos se on vaan harmiton bugi niin ei siinä mitään sitten, pitää vaan elää sen kanssa mutta kun ei tiennyt yhtään että onko bugi, asetusvirhe vai viirus. Sori, ainakaan minä en ymmärtänyt tätä esittämääsi kysymystä, joten siihen ei voi vastata muuta kuin "kokeile IE:tä". :) Tarkoitin kutkulla viirusta.. =) Odotellaan seuraavaa päivitystä. Näin teemme. Sekin on ratkaisu. Sulla taitaa olla hermot vähän tiukalla. :) Joo pikkusen on viime aikaisen stressin takia mutta ei mennä siihen.. =) Mutta yritetään pitää ketju siistinä että siitä olisin hyötyä muillekin tumpeloille.. =) Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta. | |
![]() 24.11.2005 19:55:29 | |
Pointini tuohon sulkemiseen oli se että en ole kiinnostunut lukemaan ihmisten mielipiteitä että onko Mozilla huono vai ei, siitä on jankattu ihan tarpeeksi muissa ketjuissa. Halusin apua tähän mun ongelmaan ja sitä ei mielestäni tullut ja ketju alkoi menemään jälleen jankkaamiseen mitä en halunnut. joskus nää vaan menee. mutt väliäkö tuolla. Joo jos se on vaan harmiton bugi niin ei siinä mitään sitten, pitää vaan elää sen kanssa mutta kun ei tiennyt yhtään että onko bugi, asetusvirhe vai viirus. Jos sinulla on ollut useampia yhtäaikaisia latauksia eikä mozilla ilmoita enempää kuin sinulla on lähiaikoina latauksia ollut (yhtäaikaisesti), niin tuskinpa siellä mikään virus luikertelee. Tarkoitin kutkulla viirusta.. =) jep. tajusin kyllä uudelleen luettunani - annoin sitten olla. Joo pikkusen on viime aikaisen stressin takia mutta ei mennä siihen.. =) no, ei siihen tarvita kyllä muuta kuin tietokoneongelmia tai viisastelua asian ohi. :) Mutta yritetään pitää ketju siistinä että siitä olisin hyötyä muillekin tumpeloille.. =) jep. kertokoon joku joka oikeasti tietää tuosta mozillan lataus-jutusta, jos on siihen huomiota kiinnittänyt ja tietää tarkalleen sen logiikan/idean tai bugin. Tulokset 1 - 10 noin 58 osuman joukosta haulle "meaning of life is 43". (0,09 sekuntia) | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)