D_Steele 20.11.2005 00:50:13 | |
---|
Aivan varmasti on aihetta käsitelty aiemmissa topiceissa, mutta kun haku ei tuottanut tulosta niin menköön näin. Elikkä ongelma on se, että yksikään hakukone, jota olen testannut ei löydä bändini nettisivuja. Olen kyllä lisännyt sivujen meta-tiedostoihin hakusanoja joilla olen kokeillut etsiä, mutta ei vaan löydy.. Sivut löytyvät osoitteesta www.evertrack.org"Tässähän alkaa pikkuhiljaa nousta hätäpaskat otsalle" -Sexhundrasextiosex bändimme ekan keikan bäkkärillä |
superfly 20.11.2005 01:18:22 | |
---|
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
D_Steele 20.11.2005 01:51:43 | |
---|
Sääh, kiitokset linkistä! Miksihän en ole aiemmin kuullut tämmöisestä toimonnosta? Noh, spank you kuitenkin. "Tässähän alkaa pikkuhiljaa nousta hätäpaskat otsalle" -Sexhundrasextiosex bändimme ekan keikan bäkkärillä |
tkarkkainen 20.11.2005 11:01:24 | |
---|
Tuon linkin lisäyksen jälkeen voi mennä hyvinkin parikin kuukautta ennen kuin sivu löytyy. Kannattaa lisätä myös muihin hakukoneisiin, ainakin Yahoohon ja Altavistaan. Ei siitä ainakaan haittaa voi olla. |
32788 20.11.2005 13:34:44 | |
---|
Kannattaa laittaa myös osoitetta eri keskustelufoorumeille, niin hakukone saattaa napata ne sieltä... Hei, täähän on harmaa! |
lindo 20.11.2005 16:31:47 (muokattu 20.11.2005 16:32:58) | |
---|
En tiedä onko merkitystä mutta teillä ei näy olevan tuota sivun "title" ollenkaan eli < title > < / title >. Lieneekö sitten johtuvan tuosta domainparkki palvelusta. Itse huomasin oman bändin sivuista että kun uudelleenohjaus ei sisältänyt koodiin itse laittamia juttuja niin ei kyllä löytynyt hakukoneilla. Siihen auttoi se että vaihdoin tuon ohjauksen niin että ns. oikea osoite näkyy osoiterivillä, ja oikea koodi näkyy siis myös. EDIT: IEllä näköjään nakyy tuo "title"kin :O I don't belive anything, if i don't see it first |
tkarkkainen 25.11.2005 14:39:03 | |
---|
En tiedä onko merkitystä mutta teillä ei näy olevan tuota sivun "title" ollenkaan eli < title > < / title >. Lieneekö sitten johtuvan tuosta domainparkki palvelusta. Itse huomasin oman bändin sivuista että kun uudelleenohjaus ei sisältänyt koodiin itse laittamia juttuja niin ei kyllä löytynyt hakukoneilla. Siihen auttoi se että vaihdoin tuon ohjauksen niin että ns. oikea osoite näkyy osoiterivillä, ja oikea koodi näkyy siis myös. EDIT: IEllä näköjään nakyy tuo "title"kin :O Johtunee siitä, että uudelleenohjauspalvelu on toteutettu frameilla. Jos tuosta frameset-tagit sisältävästä sivusta poistettaisiin title-tagit, uskoisin että toimii. |