Timo JM 27.10.2005 16:21:36 | |
---|
Millähän sais tuon QuickTimen lopettamaan MP3 failien soittamisen? Ei auta vaikka olen sen omista asetuksista ruksannut ominaisuuden pois ja Windowsissa (XP) määritellyt MP3 oletussoittimeksi Media Playerin. Potuttaa kun QuickTime haluaa aina avata uuden sivun Explorerissa ja ladata koko biisin ennen kuin aloittaa toistamaan. Sen sijaan Media Player alkaisi soittamaan lähes välittömästi. (En kuitenkaan haluaisi poistaa QuickTimea koneesta.) ...siis mun mielestä. |
t1amatti 27.10.2005 19:14:54 | |
---|
Kummaa, mulla ainakin piisaa kun kertoo QuickTimelle sen omissa asetuksissa ettei omi mp3-päätteisiä filejä. Mut kuitenkin. Kannattaa koittaa QuickTime Alternativea, korvaa siis QuickTimen (soittelee .mov- ja .qt-tiedostot jne). http://www.codecguide.com/about_qt.htmno näinhän se on. |
poppamies 28.10.2005 07:20:44 (muokattu 28.10.2005 07:21:26) | |
---|
Napsauta hiiren oikealla painikkeella jotain mp3 tiedostoa. Valitse "avaa sovelluksessa", ja sieltä "valitse ohjelma". Valikosta haet sitten mediaplayerin, valitset sen ja laitat ruksin alanurkassa olevaan ruutuun missä sanotaan "avaa tämäntyyppiset tiedostot aina valitussa sovelluksessa". Myytävänä Fender 15" 150W bassoelementti! |
lindo 28.10.2005 11:57:28 | |
---|
I don't belive anything, if i don't see it first |
Timo JM 28.10.2005 16:47:57 | |
---|
Napsauta hiiren oikealla painikkeella jotain mp3 tiedostoa. Valitse "avaa sovelluksessa", ja sieltä "valitse ohjelma". Valikosta haet sitten mediaplayerin, valitset sen ja laitat ruksin alanurkassa olevaan ruutuun missä sanotaan "avaa tämäntyyppiset tiedostot aina valitussa sovelluksessa". No, just näin olen tehnytkin mutta se ei jostain syystä vaikuta netistä avattaviin MP3 tiedostoihin. Omalta koneelta tuplaklikkaamalla sen sijaan Media Player aukeaa normaalisti. ...siis mun mielestä. |
Nufan 30.10.2005 13:20:56 | |
---|
Noniin. Tuli nyt kokeiltua itsekin tuota QuickTime Alternativea ja muuten toimii hyvin mutta Mozilla Firefox soittelee nyt nettisivuilta mp3 tiedostot sillä QuickTimellä. Kuinkas tuon saa takaisin silleen että winamp soittaisi ne edelleen? |
Timo JM 30.10.2005 16:25:42 | |
---|
Mozilla Firefox soittelee nyt nettisivuilta mp3 tiedostot sillä QuickTimellä. Kuinkas tuon saa takaisin silleen että winamp soittaisi ne edelleen? Heh heh, mä päädyin poistamaan koko QuickTimen. ...siis mun mielestä. |
MattiAuer 30.10.2005 19:06:26 | |
---|
Firefox soittelee nyt nettisivuilta mp3 tiedostot sillä QuickTimellä. Kuinkas tuon saa takaisin silleen että winamp soittaisi ne edelleen? Tools > Options > Downloads Ja sieltä kohdasta File Types saa määritellä, mitä ohjelmaa Firefox näyttää millekin tiedostotyypille. "Uniikki unikorni olikin korni koni"
DISCLAIMER: en tiedä tästä asiasta mitään. |
lindo 31.10.2005 17:28:13 (muokattu 31.10.2005 17:28:26) | |
---|
Noniin. Tuli nyt kokeiltua itsekin tuota QuickTime Alternativea ja muuten toimii hyvin mutta Mozilla Firefox soittelee nyt nettisivuilta mp3 tiedostot sillä QuickTimellä. Kuinkas tuon saa takaisin silleen että winamp soittaisi ne edelleen? Mene Winamp OPTIONS>PREFERENCES>FILE TYPES ja siitä painat että ALL, ja taas toimii. I don't belive anything, if i don't see it first |
Timo JM 04.11.2005 01:08:25 | |
---|
Asensin ton QuickTime Alternativen mutta se tekee ihan saman tempun, eli kaappaa Explorerin soittamaan MP3 tiedostot. ...siis mun mielestä. |
jorma_r 04.11.2005 11:06:40 | |
---|
Kuinkas tuon saa takaisin silleen että winamp soittaisi ne edelleen? Asenna Winamp uudelleen ja anna sen asennettaessa kahmia MP3:n soittaminen itselleen. |
lindo 04.11.2005 14:24:18 | |
---|
kaappaa Explorerin soittamaan MP3 tiedostot. Anteeksi tyhmä kysymys mutta miten Explorer soittaa mp3 tieoston? Tarkoitatko Internet Explorer vai Windows Explorer? Siis aukeeko sulle joku player ja jos niin mikä se on? Media Player vai? I don't belive anything, if i don't see it first |
Timo JM 04.11.2005 23:38:48 (muokattu 04.11.2005 23:39:37) | |
---|
Tarkoitatko Internet Explorer vai Windows Explorer? Siis aukeeko sulle joku player ja jos niin mikä se on? Media Player vai? Siis Internet Explorer avaa uuden sivun jossa on pelkkä QuickTimen matala palkki josta voi klikata biisin soimaan kunhan on ensin latautunut. ...siis mun mielestä. |
JurviZ 09.11.2005 10:35:03 | |
---|
Mulla ei tarvitse odottaa että quicktime lataisi koko mp3-tiedoston. Mulla se osaa jopa arvioida että itse että missä välissä se aloittaa niin että se biisi kerkiää just tulemaan valmiiksi sitten kun se saa sen soitettua. Sama toimii videoiden kanssa. Tää on just se syy miks quiktime on IMO hyvä. Aika hassua että se ei sulla sitten toimi niin... Invisible flying pyramids, there are millions in the sky! |
azhrak 17.11.2005 13:48:06 | |
---|
Tässä apua, jos vielä tarvitset: ohjauspaneeli (control panel) ->kansioiden asetukset (folder options) ->tiedostotyypit (file types) ->avaa ohjelmalla: vaihda (opens with: change) Jos ei noin saa korjattua, niin quicktime ehkä asentanut esto-ohjelman (troijalaisen) konelle. :) We were dead
since the day we let
god outside of our heads |
Timo JM 17.11.2005 19:13:46 | |
---|
Tässä apua, jos vielä tarvitset: ohjauspaneeli (control panel) ->kansioiden asetukset (folder options) ->tiedostotyypit (file types) ->avaa ohjelmalla: vaihda (opens with: change) Jos ei noin saa korjattua, niin quicktime ehkä asentanut esto-ohjelman (troijalaisen) konelle. :) Eipä tommoset säädöt auttaneet kumpaankaan QuickTimen versioon ja tuskinpa ainakaan se virallinen mitään troijalaisia asentelee. ...siis mun mielestä. |
Wolfheart 21.11.2005 16:43:15 | |
---|
Mullakin on samanlainen ongelma firefoxin ja quick timen kanssa. Siis kun avaa joitakin mp3-tiedostoja, niin ne aukeavat quick timeen, joka ei kuitenkaan lataa niitä kokonaan. Kaikenkaista olen yrittänyt mutta mikään ei tunnu auttavan... Toinen ongelma on, että jos yritän firefoxilla imuroida vaikka jonkun mp3-tiedoston koneelle, niin niin se ei lataamisen jälkeen toimi kunnolla vaan pätkii kummallisesti. Jos käytän jotakin download manageria, niin sitten toimii. Voisikohan tämä johtua zone alarmista? |
jog-bar-og 01.12.2005 13:28:55 (muokattu 01.12.2005 13:43:46) | |
---|
Juuri sama ongelma Firefox ja Quicktime 7 ja haluaisin että Winamp soittaisi mp3:set. Ratkaisin asian näin: Ei ole nyt englanninkielistä firefoxia tässä, joten suomeksi: Työkalut-> Asetukset -> Latausasetukset -> Liitännäiset ja sieltä käytössä sarakkeesta mp3:n kohdalta (jossa lukee esim. Winamp, mutta käytännössähän näin ei tapahtunut) 'sininen check-merkki' muutetaan "vihreäksi pallukaksi". Nyt aina mp3sia ladattaessa firefox kysyy talletaanko vai avataanko Winampilla, eli samanlailla kuin oli ennen Quicktimen asennusta. "It's not over till the tremulant sings" |