cubasisti 16.12.2005 13:02:27 | |
---|
Cubase SX Complete -kirjan saa nyt ladata ilmaiseksi PDF-versiona. Koko alle 5 megatavua. http://www.auxbuss.com/products/sxcomplete/ Kirja on tehty SX:n versiolle 1, mutta ohjelman perusteet ovat pysyneet samoina uusimmissakin versioissa. Deadline tekee mestarin. |
CryptoFib 16.12.2005 16:54:24 | |
---|
Tooosi hyvä homma.. mulle v.. keljuillaan aina, ko käytän fl-studiota cubasen kaverina midi-jutuissa, niin ehkä pitäis joskus ruveta opettelemaan cubasen kökön oloista midi-tarjontaa paremmin, niin pääsis yhellä softalla. Printtaukseen menee. Toiseksi mitä olen olosuhteet huomioiden yrittänyt kuunnella lienee mahdollista. |
rijnswand2 16.12.2005 17:57:53 | |
---|
Kiitos, juuri tällaista tarvitsinkin. Minulla tosin on Cubase SE, muttei haitanne. Nyt opiskelemaan. rjnswnd |
sami_sumea 16.12.2005 19:26:18 | |
---|
Tooosi hyvä homma.. mulle v.. keljuillaan aina, ko käytän fl-studiota cubasen kaverina midi-jutuissa Hmm? FL Studio on edelleen mun mielestä konejuttuihin ja VST-instrumentteihin about paras softa mitä löytyy. Period. Todennäköisesti amatöörit soittavat vain suutaan kun eivät paremmasta ymmärrä ;) ... "On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä." Pauline 8v. |
lindo 17.12.2005 22:26:33 | |
---|
Hmm? FL Studio on edelleen mun mielestä konejuttuihin ja VST-instrumentteihin about paras softa mitä löytyy. Period. Todennäköisesti amatöörit soittavat vain suutaan kun eivät paremmasta ymmärrä ;) ... Näi o. Eikä pelkästään konejuttuihin. Olen tehnyt metallia ja kaikkea mahdollista FL Studiolla. Cubasesta en tiedä mitään, vaikka olen yrittänyt ymmärtää :P I don't belive anything, if i don't see it first |