En missään nimessä koita aliarvioida sinun huomiokykyä, mutta tuo kuulostaa siltä, niinku ois emon äänikortti puikoissa, eikä uus audigy. :) Rouske ja paukehan tulee monesti siitä, ku tehot ja äänikortti on alamittaisia. Mutta ei se tässä tapauksessa pitäis olla ongelma. Ootko tarkistanu ohjuspaneelista asetukset, että varmasti on oikein? ja että ristiriitoja ei synny emon äänikortin kans (eli, että se on kytketty pois "päältä")? E: Tai ihan perusjuttu, että ajurit on varmasti oikeat Toiseksi mitä olen olosuhteet huomioiden yrittänyt kuunnella lienee mahdollista. |
Mitä ilmesemmin mulla on itse audigy puikoissa. Äänikorttia en ole sulkenut biossista ihan vain omasta saamattomuudestani, mutta se ei ole mitenkään peleissänsä (edes ajuria asennettu) Ja cubasesta on säädetty Asio asetukset täysin tuolle audigylle. Tosin hämäräksi on minulle jäänyt noista creativen omissa uusista ajureista se että mikä noista se oikea-oikea vaihtoehto on on: Creative Asio, SB Audigy 2 ZS ASIO 24/96 vai SB Audigy 2 ZS ASIO B800. Kyllä, olen testannut kaikkia jo oikein mitään eroa tuohon latenssi/napsumis ongelmaan liittyvää en ole huomannut. Ajurit mitä olen testannut ovat uusimmat viralliset ajurit ja joista foorumeita lukemalla olen löytänyt sen että noissa ajureissa asion _pitäisi_ toimia, mutta kun ei. Alkaa epätoivo kalvaa mieltä ja teen sen viimisen mahdollisen keinon: Wintoys uusiks. E: Laitoin emon integroidun kortin kiinni biossista. Ei auttanut mitään. :S -For the Love of Good- |