Aihe: Cakewalk SONAR Home Studio Version 4 XL
1
P. Koistinen
26.12.2005 00:48:37
Möe!

Olen aikeissa hankkia kyseisen ohjelman kotistudiokäyttöä varten.

Haluaisin kuulla käyttäjien kokemuksia ohjelmasta, sekä mahdollisia vastaavien ohjelmien suositteluja, jos tiedätte parempia.

Cakewalkin kotisivuilta olen jotakuinkin kaiken tuosta ohjelmasta lukenut läpi, ja vaikuttaa lupaavalta. Mitä mieltä olette? Onko hintansa väärti? Miinuksia? Plussia? Onko käyttöliittymä mielestänne selkeä/helppokäyttöinen vai hankala audion ja midin sekä xl:ssä olevien samplerin, rumpukoneen, syntetisaattorin jne osalta?

Ja jos joku osaisi vielä tähän vastata, niin olisin kiitolinen:

- miulla on ST Audion DSP2000 C-Port -äänikorttiratkaisu (http://www.staudio.de/produkte/dsp2000.html) koneessani. Onko yhteensopivuus varma, ja toimiiko monikanavaäänitys homestudio 4 xl:ssä?
Maine kasvaa mutta kunnia menee.
Rml
26.12.2005 10:17:33

Itselläni oli tuo hoontechin c-portti käytössä ja hyvin pelitti sonarin kanssa. Ei ollut mitään ongelmia minulla ja sonristakin vain hyvää sanottavaa!
Rokkinorsu
26.12.2005 13:41:03
No minulla on tämä ohjelma ja kyllä se asiansa ajaa. Toisaalta minulla nyt ei ole mitään nauhotusäänikorttia, joten en tiedä mitenkä se ''tosikäytössä'' toimii. Plussaa tulee kyllä käyttöliittymästä: kaverillani oli sonar 2 ja tykkään enemmän tästä sinisestä väristä. Toisaalta tässä ei tule järin kattavaa plugaripakettia mukana -> siitä tulee miinusta. Mutta epäilen, että sinunkin käyttöön tämä riittää :) Itselläni ei ole ollut mitään ongelmia ja tykännyt olen

-Joonas
Basisti.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)