Mulla on Windows XP ja en saa asennettua ostamaaani Audiophile USB:tä kunnolla. Olen kokeillut kaikkea mahdollista ja mitenkään en saa sitä toimimaan järkevästi: ongelmat liittyvät volyymin säätöön. Käyttöohjeen mukaan tästä ei pidä välittää, koska inputvolymea pitäisi voida säätää itse laitteen namikasta, mutta tämäkään ei toimi, ei siis mitään vaikutusta äänen voimakkuuteen. Audiophile sammuttaa windowsin mikserin, mutta mitään ei tule tilalle. Kun kokeilen äänittää vaikka kitaraa siten, että vahvistimen kaiutinulostulosta piuha Audiophileen, niin äänittää kyllä, mutta ääntä ei pääse säätämään. Vahvistimen ulostulon säätäminen ei vaikuta, Audiophilen oma volymenappi ei vaikuta ja windowsin mikseri on lähtenyt kävelemään. Anyone? |
vahvistimen kaiutinulostulosta piuha Audiophileen EI EI EI EI!!!!! Kaiutinulostulosta ei saa KOSKAAN laittaa piuhaa linjatasoiseen laitteeseen. Rukoile, että molemmat laitteet ovat vielä ehjät! "Kato bassoa soitetaan, muijaa hiplaillaan." -Sam Other |
EI EI EI EI!!!!! Kaiutinulostulosta ei saa KOSKAAN laittaa piuhaa linjatasoiseen laitteeseen. Rukoile, että molemmat laitteet ovat vielä ehjät! Uhhuh. Kiva tietää tässä vaiheessa. Eli siis mitenkäs sen kanssa sit pitäisi toimia? Onkohan siinäitsessään vahvistinta, so. voiko siihen laittaa mikrofonin suoraan, vai tarvitaanko väliin välttämättä mikseri, entä vahvistimen kuulokeulostulo? |
Uhhuh. Kiva tietää tässä vaiheessa. Eli siis mitenkäs sen kanssa sit pitäisi toimia? Onkohan siinäitsessään vahvistinta, so. voiko siihen laittaa mikrofonin suoraan, vai tarvitaanko väliin välttämättä mikseri, entä vahvistimen kuulokeulostulo? Efektilähtö olisi paras. Kuulokeulostulo saattaa toimia. (Kitaravahvistimesta kai kyse?) Mikkiin tarvitaan etunen tai mikseri. "Kato bassoa soitetaan, muijaa hiplaillaan." -Sam Other |