Olisikohan täällä kokeneempia Set List Makerin käyttäjiä, tarttisin jeesiä. iPadin ja Set List Makerin olisi tarkoitus toimia midi-ohjattavan efekti/switcherihässäkän aivona, mutta en saa asioita tapahtumaan haluamallani tavalla. Mulla on iPadin interfacena Presonuksen AudioBox iTwo. Sen midi-in toimii midin sisääntulona. Midipedaalin lähettämän yksinkertaiset program change -komennot löytävät tiensä Set List Makeriin. Kuinka saan tämän systeemin viritettyä sillä tavalla, että sisään tulevien program change -komentojen perusteella Set List Maker aktivoisi valmiiksi ohjelmoituja midi presettejä? En saa tätä tapahtumaan. Mulla on siellä Set List Makerissa midi presetit laitettuna valmiiksi. Haluaisin tämän systeemin toimivan niin, kun lähetän midipedaalilla interfacen midi-inniin program change -komennon, niin Set List Maker sen mukaan sitten lähettää Presonuksen MIDI pittiin midi channel 2:lla komennon midi-looperille, channel 3:lla komennon midi-kanavanvaihtajalle, ja vielä channel 4:lla iPadissa itsessään olevalle Bias FX:lle. Nuo presetit mitä olen Set List Makeriin saanut tehtyä, tekevät oikeat asiat kun niitä "manuaalisesti" aktivoi sieltä sovelluksesta näppäilemällä. Mutta en saa mitenkään näitä presettejä ohjattua sisääntulevilla pc-komennoilla. En myöskään oikein tajua, miten tuota preset-kohtaista "midi learn"-ominaisuutta pitäisi käyttää, minulla se ei tee yhtään mitään. Ohjeita olen plärännyt sen mitä netistä löytyy, mutta en silti saa tätä suostuteltua yhteistyöhön. Viikon päästä pitäisi Japanissa vetää jo keikkaa tällä uudella setillä, niin alkaa pikkasen hikikarpaloa pukata otsalle. Hjelp! Noin, mutta paremmin... |