janik 13.01.2006 11:26:08 (muokattu 13.01.2006 11:27:16) | |
---|
Sain eilen kasattua uuden koneen ja huomasin että virtalähde pitää outoa ääntä. Ääni loppuu vasta silloin kun ottaa johdon pois seinästä, virtalähteen oma powernappi ei poista ääntä. Mistäköhän tuo ääni johtuu? e: sitä ei kuule ellei pistä päätä siihen lähelle, ei ole siis mikään kova ääni. |
jorma_r 13.01.2006 11:36:43 | |
---|
e: sitä ei kuule ellei pistä päätä siihen lähelle, ei ole siis mikään kova ääni. Muistaakseni kaikki koneeni ovat jonnin verran kihisseet kun aivan läheltä kuuntelee. Jos mitään häiriötä ei tule läpi nauhoittamaasi ääneen niin elä tuosta piittaa. Taita olla vain se ääni kun "sähkö kulkee." :) |
janik 13.01.2006 11:51:01 | |
---|
Taita olla vain se ääni kun "sähkö kulkee." :) Täytyykö sen sähkön kulkea vaikka kone ei olisi päällä? :) |
jorma_r 13.01.2006 12:57:02 | |
---|
Täytyykö sen sähkön kulkea vaikka kone ei olisi päällä? :) Vaikea sitä on estääkään kun piuha on kiinni... |
Pumpuli 13.01.2006 13:32:58 | |
---|
Powerin sisäinen kihinä voi kuulua muuntajakäämistä joka huutaa apua. Jos (ruuvi)meisseli pysyy kädessä hieman niin suosittelisin katsomaan powerin sisään ja tarkistamaan näyttääkö mikään komponentti paisuneelta tai muuten ei-niin-normaalilta. Myös kannattaa kokeilla sitä että ottaa sen kaapeliläjän irti emolevystä ja laitat virtaa powerille, kuuluuko tällöin kihinää? T: HP:n asiakaspalvelija Ari Suuri m-net toivelaulukirja valmis!
http://tinyurl.com/9te63 |
Santtu_123 13.01.2006 13:37:21 | |
---|
Powerin sisäinen kihinä voi kuulua muuntajakäämistä joka huutaa apua. Jos (ruuvi)meisseli pysyy kädessä hieman niin suosittelisin katsomaan powerin sisään ja tarkistamaan näyttääkö mikään komponentti paisuneelta tai muuten ei-niin-normaalilta. Myös kannattaa kokeilla sitä että ottaa sen kaapeliläjän irti emolevystä ja laitat virtaa powerille, kuuluuko tällöin kihinää? T: HP:n asiakaspalvelija Ari Ja kun asiaansa osaamaton kaveri kurkkii powerin sisälle niin sut saa tilille hengenlähdöstä ? Ruuvimeisseli ja poweri voi olla tappava yhdistelmä :P |
tkarkkainen 13.01.2006 20:29:53 | |
---|
Vaikea sitä on estääkään kun piuha on kiinni... Kyllä virtalähteen oman kytkimen pitäisi se estää. Sehän on heti piuhan jälkeen, ja sen tarkoitus on juuri estää jännitteen pääsy virtalähteen ja siten koko koneen komponentteihin. Veikkaisin siis että jotain vikaa siellä on. |
poppamies 14.01.2006 08:57:10 | |
---|
Kyllä virtalähteen oman kytkimen pitäisi se estää... Kaikissa virtalaähteissä ei välttämättä ole tuota kytkintä. G-strings are for strippers |
janik 14.01.2006 12:10:42 | |
---|
Kaikissa virtalaähteissä ei välttämättä ole tuota kytkintä. Tässä on, pitää varmaan vaihtaa virtalähde. |
Juuso. 16.01.2006 04:03:19 | |
---|
Mulla ainakin virtalähteestä kuuluu ääntä, jos johto ei ole kunnolla paikallaan. Kokeile liikutella sitä virtajohtoa vähän ja testaa onko sillä mitään vaikutusta siihen ääneen... Jos poweri on uusi, niin en tosiaan lähtis sitä availeen, koska takuu raukeaa samantien... I wish you a broken heart and a happy new year. |
ANtTIKRISTUS 17.01.2006 10:33:39 (muokattu 17.01.2006 11:16:02) | |
---|
Niin onko se ääni semmonen hemmetin korkeataajuuksinen PIIIIIIIIII...? Jos on, niin mulla itsellänikin kuuluu samainen ääni powerista. Se voi kyllä johtua siitä että mulla on uusi ja halvin mahdollinen (n.30€) 350w poweri nyt paikallaan. Oon ennenkin törmänny tommosiin vikinöihin varsinkin halpispowereissa. En itse ainakaan ole huolissani, ei se välttämättä tarkoita että se vetelee viimeisiään. Niin ja jos meet sitä poweria availeen niin tarkista että onko konkkien päät pullistuneet tai onko joku piiri kärähtänyt. Ja imuria kannattaa näytellää säännöllisin väliajoin virtalähteelle |
janik 17.01.2006 17:46:59 | |
---|
Niin onko se ääni semmonen hemmetin korkeataajuuksinen PIIIIIIIIII...? Jos on, niin mulla itsellänikin kuuluu samainen ääni powerista. Se voi kyllä johtua siitä että mulla on uusi ja halvin mahdollinen (n.30€) 350w poweri nyt paikallaan. Oon ennenkin törmänny tommosiin vikinöihin varsinkin halpispowereissa. En itse ainakaan ole huolissani, ei se välttämättä tarkoita että se vetelee viimeisiään. Niin ja jos meet sitä poweria availeen niin tarkista että onko konkkien päät pullistuneet tai onko joku piiri kärähtänyt. Ja imuria kannattaa näytellää säännöllisin väliajoin virtalähteelle Ei ole mikään korkea, semmosta hiljasta "kihinää". Tämä on anttilan 350watin poweri, taitaa olla vaan ominaisuus. |