Tänään oli tarkoitus alkaa nauhoittamaan yhtä kappaletta, mutta taisi jäädä vain aikeeksi. Ensinnäkin Sonar 5 hukkaa mun äänikortin (Creamware Luna II) ajurit lähestulkoon aina ja silloinkin kun ne näkyy, ei homma jostain syystä toimi. Sanoo vain, että laitteen ajureita ei voida avata. Sitä käytetään jossain muussa ohjelmassa, tai se ei tue noita noita.. miksi niitä hertsejä ja bittejä nyt suomeksi sanotaankaan. No, ei tuossa mitään, windows ja kaikki pitäisi muutenkin asentaa uusiksi. Toinen ihmeellinen ongelma ilmaantui sitten tuohon ADA8000:n. Se rätisee ja paukkuu ihan jatkuvalla tahdilla, vaikka gainit olisi minimissään joka kanavasta. Myöskään phantom ei vaikuta mihinkään. Mitä kauemmin laite on päällä, sitä tiheämpään tahtiin se alkaa paukkumaan. Kuulostaa intin rk-ammunnoilta mun mielestä, kun lisää lunasta vähän isoa kaikua. :) Mitään ideoita kenelläkään, mistä lähteä liikkeelle vian määrityksessä? Homma on pelannut tähän asti moitteetta ja nyt tulee kaikki ongelmat kerralla näköjään. Kannattaako pistää kovo tyhjäksi samantien vaan ja toivoa parasta? The dreams in which I'm dying are the best I've ever had |
Toinen ihmeellinen ongelma ilmaantui sitten tuohon ADA8000:n. Se rätisee ja paukkuu ihan jatkuvalla tahdilla, vaikka gainit olisi minimissään joka kanavasta. Myöskään phantom ei vaikuta mihinkään. Mitä kauemmin laite on päällä, sitä tiheämpään tahtiin se alkaa paukkumaan. Kuulostaa intin rk-ammunnoilta mun mielestä, kun lisää lunasta vähän isoa kaikua. :) Eihän sun ada oo t-kaupasta ostettu, meinaan vaan että ssnaken valokaapelit on mitä sattuu. Itse joskus ihmettelin samaa, vika oli kaapeleissa. |
Oisko jotain ehdotuksia laadukkaista, mutta silti järkihintaisista letkuista? Ainakin Proelin tekemiä on kehuttu. Mulla on ihan jostain "halpahallista" ostettua toslink-kaapelia, joka on pari vuotta toiminut vallan mainiosti. (vrt. ssnaket ei kestäny montaa kuukautta...) edit. Eipäs vaan St.Pauls Soundin Joriltahan nuo kaapelit hommasin. En muista merkkiä. Sitä laadukkaampaa kuitenkin. |