Aihe: ongelmia audacityssa
1
maybourne1
28.01.2006 23:27:39
hei,mulla olis sellanen ongelma jotta mulla on audacityn nauhottava ohjelma,johon olen äänittäny musiikkia ja haluaisin polttaa ne cd:lle.Windows media player tai itunes ei suostu avaamaan äänittämiäni tiedostoja.Neron poltto-ohjelman mini playerissa sain soimaan waw-muodossa mutta kun yritin "luo audio-osiossa lisätä audacitylla äänittämäni tiedostot,nero ei suostunu tekemään sitä.vähän sekavasti selitetty mutta kysymys kuuluu:onko olemassa poltto-ohjelmaa joka on yhteensopiva audacityn ohjelman kanssa?vai tarvitsenko jonkun ylimääräisen ohjelman mikä olis tavallaan linkki audacityn ja jonkun poltto-ohjelman välillä?
Sinap
29.01.2006 12:10:41
Wav tiedostojen tulee olla 16bittisiä ja näytetaajuudeltaan 44100Hz, että useimmat mediaplayerit niitä soittaa. Samat lukemat pätee CD:n polttoonkin, millä tahansa ohjelmalla.
Aki
30.01.2006 16:32:55

Mikäli tiedostot ovat väärää muotoa, DbPoweramp on mainio konvertteri tiedostoille (wav, ogg, wma, ...). Miinuksena mp3-enkooderin lisenssi, joka kestää vain 30 päivää.

Mun Nero on kyllä osannut muuttaa tiedostot CD-standardin mukaisiksi, en tosin ole varma olenko kokeillut 48KHz waveja, tai 32-bittisiä.
Ostakaa mun Ibanez SZ520 '03!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)