Aihe: Valmiita MIDI-komppeja DFH Superioriin
1
Timo JM
26.01.2006 01:36:23

Sattuuko kukaan tietämään onko noita saatavissa mistään? En siis tarkoita mitään General Midi biittejä mitä on maailma pullollaan vaan juuri sellaisia mitkä käyttävät DFHS:n koskettimistoasettelua hyväkseen.
...siis mun mielestä.
Naq
27.01.2006 20:57:04

Jossei Toontrack itse tarjoa, nin tuskin..
Mutta mihin ihmeeseen sä niitä tarvit? Senkun lätkit niitä pallukoita sinne!;)
Tai mä voin tietysti pientä korvausta vastaan sen tehdä..
glassmoon
27.01.2006 22:39:34
Timo JM
27.01.2006 22:44:56 (muokattu 27.01.2006 22:51:10)

Mutta mihin ihmeeseen sä niitä tarvit? Senkun lätkit niitä pallukoita sinne!

Mä olen tehnyt noita rumpuraitoja tyhjästä jo ihan tarpeeksi. On paljon kivempi ottaa joku pätkä mikä on jo valmiiksi mahdollisimman lähellä sitä mitä haluaa ja tehdä sitten siihen tarvittavia muutoksia.

Esimerkiksi FXPansion tarjoaa BFD:n mukana ison nipun komppipätkiä jotka on oikeiden rumpalien soittamia. Niissä groove on huomattavasti parempi kuin missään omatekoisissa midityksissä.

http://www.groovemonkee.com/home.

Tuoltahan noita näkyi löytyvän, kiitti vaan. Toivottavasti hyödyntävät DFHS:n monipuolista haitsusysteemiä.
...siis mun mielestä.
-septimisti-
29.01.2006 13:08:34 (muokattu 29.01.2006 13:12:00)
Rayzoonin Jamstix saattaisi olla mielenkiintoinen veto. Kyseinen vempele osaa nimittäin myös tuon superiorin salat. Kuten myös BFD:n.

Kokeile demoa. www.rayzoon.com
Timo JM
29.01.2006 18:22:03

Rayzoonin Jamstix saattaisi olla mielenkiintoinen veto. Kyseinen vempele osaa nimittäin myös tuon superiorin salat. Kuten myös BFD:n. Kokeile demoa. www.rayzoon.com

Olen kokeillut joskus Jamstixia ja todennut, että se on melko sekopäinen rumpali.
...siis mun mielestä.
CryptoFib
30.01.2006 07:15:44
Itelleni on tarjottu joskus semmosta tietoa, että Grooveagent ois ohjelma juuriki tuota varten. (kotipuolessa - modeemi alla) en jaksa alkaa tonkimaan paremmin tietoa, mutta varmasti kokeilun arvonen, mikäli haluat komppia alle mahd. helposti.
Toiseksi mitä olen olosuhteet huomioiden yrittänyt kuunnella lienee mahdollista.
Timo JM
30.01.2006 09:45:22

Itelleni on tarjottu joskus semmosta tietoa, että Grooveagent ois ohjelma juuriki tuota varten.

Mun tietääkseni Groove Agent soittaa GM rumpuja eikä siis osaa hyödyntää Superiorin hienoa haitsusysteemiä.

Hassua kyllä, että Toontrack ei tarjoa valmiita komppeja muuten hienoon tuotteeseensa.
...siis mun mielestä.
Juha L
30.01.2006 21:51:15

Ei sinänsä liity muuten aiheeseen, mutta sama pulju tämän tuotteen takana.

http://www.ezdrummer.com
cubasisti
31.01.2006 00:15:21
Olen kokeillut joskus Jamstixia ja todennut, että se on melko sekopäinen rumpali.

Juuri näin. Sen lisäksi, että se on sekopäisen vallaton (puuttuu vain että se huutelisi JIIIHAAA!!! MEITSI SOITTAA RUNPUIIII!!), se on aika tyylitajuton. Ei ole groovea eikä sielua, pelkkää rokkia vaan, tukutuku takataka.
Deadline tekee mestarin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)