zIktu 24.01.2006 22:42:49 (muokattu 24.01.2006 22:43:53) | |
---|
Niin. Kovasti puhutaan, että asenna kaksi käyttistä eri levyosioille ja viritä toinen musiikki- ja toinen "yleis"käyttöön. Onko tähän käytännössä mitään tarvetta, ja jos on niin kuinka suurta? Hyötyesimerkit plussaa. Edit: Tai veistelkää vaikka niin, että mitä "haittaa" on samalla käyttiksellä pyörittelystä? Kiitos. |
askomiko 24.01.2006 22:59:49 | |
---|
No, jos käytät konetta, niin se yleiskäyttis on useimmiten kolmen vuoden päästä silkka kaatuileva reikäinen paska. Ainakin miulla. :) XP on kestänyt pisimpään elossa ennen muuttumistaan reikäjuustoksi, mutta nyt tämäkin alkaa olla. Musapuoli sen sijaan on ihan yhtä neitseellinen kuin alussakin, ja toimii. >:ž |
superfly 24.01.2006 23:03:34 | |
---|
Musakäyttis erikseen tai sitten toinen tapa on tehdä niin kuin minä teen... Nettisurffailut yms. hölmöilyt hoidan Vmware Playerillä, jolloin se musakäyttis todella säilyy puhtaana. Tuo on aivan loistava keksintö. http://www.vmware.com/products/player/"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
Lapis 24.01.2006 23:15:26 | |
---|
|
jorma_r 26.01.2006 01:34:11 | |
---|
No, jos käytät konetta, niin se yleiskäyttis on useimmiten kolmen vuoden päästä silkka kaatuileva reikäinen paska. Ainakin miulla. :) Kolme vuotta on jo hyvin! Mulla aikanaan Windows 2000 alkoi tökkiä jo puolen vuoden käytön jälkeen... |
askomiko 26.01.2006 11:55:04 | |
---|
Joo, miun kone taitaa olla ostettu melko päivälleen kolme vuotta sitet, eli jo wanha on se. Nyt alkoi viime viikolla tökkiä enemmälti, eikä ohjelmat aina käynnisty, vaan pitää buuttia, eikä välttämäti sittenkään käynnisty huikean massiiviset ohjelmat, esim. notepad. Service pack2:n asensin, liekköhän liittyy asiaan... ;) >:ž |
32788 26.01.2006 17:33:48 | |
---|
Tiesittekö, että on olemassa muitakin käyttiksiä kuin Windows? Laita Linux ubuntu, hoida sillä nettisurffailut+muut ja windowsilla sitten audiojutut. Miljoonannen kerran - me emme liioittele! |
Lapis 26.01.2006 23:54:04 | |
---|
Tiesittekö, että on olemassa muitakin käyttiksiä kuin Windows? Laita Linux ubuntu, hoida sillä nettisurffailut+muut ja windowsilla sitten audiojutut. Ei oo! |
JPQ 27.01.2006 02:34:56 | |
---|
Tiesittekö, että on olemassa muitakin käyttiksiä kuin Windows? Laita Linux ubuntu, hoida sillä nettisurffailut+muut ja windowsilla sitten audiojutut. Niin on ja jopa sellaisia ettei kahta eri käyttis asennusta tarvita. Enkä puolusta linuxia tässä tai hauku Windowsia. Jokainen valitkoon käyttiksensä itse mutta kun tulee ongelmia niin turha tulla valittamaan jos muusta käyttiksestä löytyy niihin ratkaisu. Siis silloin jos pitää ennen ongelmia sokeasti omaa käyttistään parhaana. |
Lennu 27.01.2006 03:05:38 | |
---|
Niin on ja jopa sellaisia ettei kahta eri käyttis asennusta tarvita. Enkä puolusta linuxia tässä tai hauku Windowsia. Jokainen valitkoon käyttiksensä itse mutta kun tulee ongelmia niin turha tulla valittamaan jos muusta käyttiksestä löytyy niihin ratkaisu. Siis silloin jos pitää ennen ongelmia sokeasti omaa käyttistään parhaana. No ei, sulle tulen tuskin koskaan valittamaan. |