ewqqq 31.03.2006 04:09:14 (muokattu 31.03.2006 05:18:54) | |
---|
.Poistin. |
jannu 31.03.2006 05:16:43 | |
---|
Mä taas toivoisin, että kirjoittaisit ton jutun uudelleen. Mielellään sillä tavalla, että siitä saa jotakin selvää. "Stay in school. Lie to your teachers, but stay in school."- Billy Corgan |
Mohla 31.03.2006 08:54:01 | |
---|
Otsikko ainakin nappasi mielenkiinnon heti. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
superfly 31.03.2006 09:20:44 | |
---|
No niin muksutpuksut, tänään askarrellaan sielu.... "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
-septimisti- 31.03.2006 09:30:12 | |
---|
No niin muksutpuksut, tänään askarrellaan sielu.... Pahkasiassa oli joskus sielun rakennusohjeet. Tämä olisi ollut kyllä mielenkiintoista nähdä. |
varakeef 31.03.2006 11:07:56 | |
---|
Hieno otsikko, ainesta olisi ollut vaikka mihin. Julistakaamme siis ainekirjoituskilpailu aiheesta "Sielu ja vst-plugari". "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
Juntunen 31.03.2006 11:51:25 | |
---|
Hieno otsikko, ainesta olisi ollut vaikka mihin. Julistakaamme siis ainekirjoituskilpailu aiheesta "Sielu ja vst-plugari". Siinä oiskin ylioppilailla puntaroitavaa kirjoituksissa. "1. Sielu ja vst-plugari." |
pkhlo 31.03.2006 12:46:32 | |
---|
Siinä oiskin ylioppilailla puntaroitavaa kirjoituksissa. "1. Sielu ja vst-plugari." "Opettaja! Mitä tää otsikko tarkoittaa? Mä tiedän kyllä mikä tää vst-plugari on mutta mikäs tää sielu on? Tota ei oo noissa mun vaveseissa, tuulsseissa, nuendoissa ja kubaseissa? They can't prove whose vomit it was, they don't have the facilities in Scotland Yard. You can't really dust for vomit. |
EP 31.03.2006 12:51:24 | |
---|
"Opettaja! Mitä tää otsikko tarkoittaa? Mä tiedän kyllä mikä tää vst-plugari on mutta mikäs tää sielu on? Tota ei oo noissa mun vaveseissa, tuulsseissa, nuendoissa ja kubaseissa? Niinpä.. :) |
Klezberg 31.03.2006 13:18:53 | |
---|
"Opettaja! Mitä tää otsikko tarkoittaa? Mä tiedän kyllä mikä tää vst-plugari on mutta mikäs tää sielu on? Tota ei oo noissa mun vaveseissa, tuulsseissa, nuendoissa ja kubaseissa? "no eksä soulii tiedä?" Ukoncete prosím výstup a nástup, dvere se zavírají |
Lennu 31.03.2006 13:34:24 | |
---|
"no eksä soulii tiedä?" AI se soulsiikki? Joo mä hain sillä uusimman fotarin. himassa.net :: "Sun mutsis on niin läski, et ku se laittaa korkkarit jalkaan ni se löytää öljyy!" -Captain Planet. |
kivi 31.03.2006 15:35:55 | |
---|
Pahkasiassa oli joskus sielun rakennusohjeet. Tämä olisi ollut kyllä mielenkiintoista nähdä. Eikä, vaan television jossain huumoriohjelmassa. Askarrellaan-paskarrellaan sielu. Siihen tarvittiin ainakin tyhjä wc-paperirulla :-) Sieluina tunnetaan myös ne sovituspalat, joilla mikrofonipidin saadaan mikkitelineen pienempään kierteeseen kiinni, ulkomaaksi lugit. |
Lennu 31.03.2006 16:14:39 | |
---|
Eikä, vaan television jossain huumoriohjelmassa. Askarrellaan-paskarrellaan sielu. Siihen tarvittiin ainakin tyhjä wc-paperirulla :-) Saanen korjata? Kyseessä oli lastenohjelma Touko-Pouko. Touko askarteli sielun mustasta muovailuvahasta ja nauloista. Naulat kuvas lapsuuden ja nuoruusajan traumoja. himassa.net :: "Sun mutsis on niin läski, et ku se laittaa korkkarit jalkaan ni se löytää öljyy!" -Captain Planet. |
-septimisti- 31.03.2006 16:46:36 | |
---|
Ilmeisesti näitä sielun rakennusohjeita on liikkeellä useampiakin. Pahkasian sielu oli jonkinlainen elektroninen vempele. Taisi olla schematkin mukana. |
superfly 31.03.2006 16:47:22 | |
---|
Saanen korjata? Kyseessä oli lastenohjelma Touko-Pouko. Touko askarteli sielun mustasta muovailuvahasta ja nauloista. Naulat kuvas lapsuuden ja nuoruusajan traumoja. Korjataan nyt vielä sen verran että kyseessä oli tv-ohjelma nimeltään Studio Julmahuvi. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
mathias 31.03.2006 18:10:53 | |
---|
|
lion 31.03.2006 21:37:53 | |
---|
Aika huolestuttavaa että topicci jossa ei sanota mitään herättää enemmän keskustelua kuin moni muu "fiksumpi" aihe tällä laudalla. :D "Sinä ja minä, kaikki samanlaisina: näkyvästi tutkalla - niinku lentokoneet" |
Lennu 31.03.2006 21:47:42 | |
---|
Aika huolestuttavaa että topicci jossa ei sanota mitään herättää enemmän keskustelua kuin moni muu "fiksumpi" aihe tällä laudalla. :D No todellakin. Vois pistää ruksin. himassa.net :: "Sun mutsis on niin läski, et ku se laittaa korkkarit jalkaan ni se löytää öljyy!" -Captain Planet. |
-septimisti- 31.03.2006 21:48:26 | |
---|
Aika huolestuttavaa että topicci jossa ei sanota mitään herättää enemmän keskustelua kuin moni muu "fiksumpi" aihe tällä laudalla. :D Olisikohan tässä ainesta nörttipalstan omaksi x-pedaali/dada/6-kielinen basso -ketjuksi. Ei mutta tämä palsta saattaisi kyllä kaivata jonkinlaista "nopeat kysymykset"-ketjua. |
mathias 31.03.2006 21:54:23 | |
---|
Aika huolestuttavaa että topicci jossa ei sanota mitään herättää enemmän keskustelua kuin moni muu "fiksumpi" aihe tällä laudalla. :D No, ei tämä ole ensimmäinen kerta kun tätä tapahtuu. |