Timo JM 26.03.2006 11:13:10 (muokattu 26.03.2006 12:33:15) | |
---|
Mitäs ihmettä tämä nyt sitten on kun Cubase SX3 ei enää lataa kaikkia Vstplugins kansion efektejä ja VST instrumentteja? Eilen illalla kaikki toimi vielä normaalisti mutta kun aamulla avasin koneen jäivät monet plugarit latautumatta. Kokeilin määrittää Vstplugins kansion toiseksi ja sitten takaisin mutta se ei auttanut löytämään kadonneita palasia. Järjestelmän palautus eikä Cubasen uudelleen asennus myöskään ratkaissut ongelmaa. Omituista tässä on se, että WaveLab kyllä löytää kaikki niin kuin pitääkin. Mitähän tässä pitäisi oikein tehdä ja onko kellään muulla ollut vastaavaa ongelmaa? ------------------------------------------------------ Käyttis: Windows XP Pro Emolevy: ASUS A8V Socket 939 Kovalevy 1: Seagate Barracuda 250GB Kovalevy 2: Seagate Barracuda 200GB Prosessori: AMD Athlon 64/939 3000+ Venice tray Nexus AOP-6400 CPU Cooler RAM: Apacer 4 x 512 Mt DDR Äänikortti: RME DIGI96/8 PST DVD: BENQ DVD+/-RW DL DW1640 ...siis mun mielestä. |
pkhlo 26.03.2006 17:49:51 | |
---|
Mistä huomasit ettei lataudu? Siis tuleeko virheilmoitukset, tyyliin STOP! NYT EI LÖYDY, vai kyseleekö vain projektia aukaistessa pending connections? Oisko menny plug-in information osastolta täpät ruuduista pois? Onko tietty plugari-kokonaisuus, mikä jää uupumaan? They can't prove whose vomit it was, they don't have the facilities in Scotland Yard. You can't really dust for vomit. |
Timo JM 26.03.2006 20:32:40 | |
---|
...vai kyseleekö vain projektia aukaistessa pending connections? Oisko menny plug-in information osastolta täpät ruuduista pois? Onko tietty plugari-kokonaisuus, mikä jää uupumaan? Just noin oli käynyt paitsi, että noita plugari kokonaisuuksia oli useampia. Laitoin kaikkiin ruskeisiin riveihin ruksin ja seuraavan käynnistyksen jälkeen kadonneet olivat jälleen käytettävissä. Miten tommonen on mahdollista, kuinka noi ruksit voi kadota itsekseen, ja miksi noita ruskeita ruksittomia rivejä jää edelleen? Onko ne jotain sellaisia mitä Cubase ei kykene käyttämään? Ainakin osa niistä on käytettävissä ja näkyy myös valkoisilla riveillä ruksattuina. ...siis mun mielestä. |
pkhlo 27.03.2006 15:32:51 | |
---|
Miten tommonen on mahdollista, kuinka noi ruksit voi kadota itsekseen, ja miksi noita ruskeita ruksittomia rivejä jää edelleen? Onko ne jotain sellaisia mitä Cubase ei kykene käyttämään? Ainakin osa niistä on käytettävissä ja näkyy myös valkoisilla riveillä ruksattuina. Hyvä kun selvis. Mä en tiedä miks toi tekee tota välillä. On tullu joskus sama ongelma kun olen asentanu jotain muuta koneelle, niin sitten onkin paniikki kun ei jotain tiettyjä plugareita löydy. Palautuspisteen käyttö on ratkaissut ongelman. They can't prove whose vomit it was, they don't have the facilities in Scotland Yard. You can't really dust for vomit. |
Timo JM 27.03.2006 17:35:48 | |
---|
Hyvä kun selvis. Joo, kiitos vaan. ...siis mun mielestä. |