Atsu 08.04.2006 18:37:28 | |
---|
Yritin soitella Guitar Rig 2:lla ja Kristalin kautta Guitar Suitella. Äänikortin (SB Live! 24-bit) ja kitaran välissä on Behringerin GI100 DI-boxi. Latenssit on kyllä kurissa ASIO4ALL ajurien kanssa, mutta en saa millään mistään kunnon saundia. Guitar Suiten kanssa saa ruuvata säätöjä lähes tappiin, että alkaa saada kunnon säröä, ja silloin taustalla sihisee ja paukkuu aivan liikaa. Guitar Rigin kanssa taas kaikki soundit ovat todella 'tummia' ja 'mutaisia'. Ovatko ne todella tuollaista roskaa, vai missä mättää? Ensimmäisenä tulee mieleen tuo äänikortti, mutta kaipaisin vahvistusta asiaan. En saa lähellekään noita Guitar Rigin sivuilla olevia saundeja tai Guitar Suitella vaikkapa niitä Askomikon clippejä. Ja saako muuten jostain pois sen clean-soundin, joka kuuluu aina taustalla? |
32788 08.04.2006 18:45:02 (muokattu 08.04.2006 18:45:21) | |
---|
Tuon clean-soundin ainakin saa vaimentamalla "mikrofoni" tai "linjatulo"-kohdan Windowsin äänimikseristä. EDIT: Siis saa pois. Kirka Saatana! |
päänahka 09.04.2006 21:04:29 | |
---|
Mä en nyt ollenkaan tajua noita VST-plugineja. Siis saan pelkkää kuivaa ääntä ulos. Minihostilla saan avattua noita, mutta ei vaan toimi. Minkään parametrin säätäminen ei vaikuta mitenkään. GuitarSuiten plugineja yritän käyttää. |
Quu 10.04.2006 12:32:20 | |
---|
juki68: Pro keyboard-ukot tunnistaa siitä, että niillä vasen käsi raapii enemmän persettä kuin osuu koskettimistolle. |
päänahka 11.04.2006 11:28:01 | |
---|
Jees, sain noi itse asiassa toimimaan jo. Joku output-portti oli väärä vissiin. Mutta latenssia tulee noitten kanssa vähän liikaa. Kai se on ostettava oikea äänikortti, kun koneesta tuskin on kiinni. |
juha_p 11.04.2006 11:32:34 | |
---|
Jees, sain noi itse asiassa toimimaan jo. Joku output-portti oli väärä vissiin. Mutta latenssia tulee noitten kanssa vähän liikaa. Kai se on ostettava oikea äänikortti, kun koneesta tuskin on kiinni. Kuinka alas saat säädettyä ASIO Bufferin ASIO4ALL:n controlpaneelista? Jos pääset ~10 ms (521 samples) latenssiin niin pitäisi olla jokseenkin 'reaaliaikaista'. t. Juha |
päänahka 13.04.2006 00:56:44 | |
---|
Kuinka alas saat säädettyä ASIO Bufferin ASIO4ALL:n controlpaneelista? Jos pääset ~10 ms (521 samples) latenssiin niin pitäisi olla jokseenkin 'reaaliaikaista'. t. Juha Pienimmillään tuo sanoo 64 samples. Olen kokeillut muuttaa noita buffereita, mutta ei tuntunut vaikuttavan. |