Kun siirtelette projekteja esim. himakoneen ja duunikoneen välillä, poltatteko aina koko projektikansion rompulle ja viette sen toiseen koneeseen, jossa jyräätte vanhan kansion? Syö DVD:tä, onkos mitään näppärämpää keinoa? Tietty vois sortata projektikansion sisältä joka kolosen ajan perusteella ja viedä sit vaikka tikulla vaan uudet filut, mutta aika työläältä tuntuu tuokin. Pitää plarata monta kansiota ja luulis tossa mokaavan helposti. Ja ennen kuin kukaan alkaa viisastella sanon: Älkää yrittäkö selittää, että hima ei o työntekoa varten! :) They can't prove whose vomit it was, they don't have the facilities in Scotland Yard. You can't really dust for vomit. |
Kun siirtelette projekteja esim. himakoneen ja duunikoneen välillä, poltatteko aina koko projektikansion rompulle ja viette sen toiseen koneeseen, jossa jyräätte vanhan kansion? Minä ainakin siirtelen milloin milläkin ja pidän tiedostot ajantasalla kummassakin koneessa käyttämällä wintoosan Salkkua hyväksi. Kätevä ohjelma tuommoisissa hommissa, kaipa niitä olisi kehittyneempiäkin mutta tuo nyt riittää minulle hyvin. |
Kun siirtelette projekteja esim. himakoneen ja duunikoneen välillä, poltatteko aina koko projektikansion rompulle ja viette sen toiseen koneeseen, jossa jyräätte vanhan kansion? Syö DVD:tä, onkos mitään näppärämpää keinoa? Tietty vois sortata projektikansion sisältä joka kolosen ajan perusteella ja viedä sit vaikka tikulla vaan uudet filut, mutta aika työläältä tuntuu tuokin. Pitää plarata monta kansiota ja luulis tossa mokaavan helposti. Ja ennen kuin kukaan alkaa viisastella sanon: Älkää yrittäkö selittää, että hima ei o työntekoa varten! :) En ole juuri tämmöistä tarvinnut, mutta backuppia olen ottanut usb-kiintolevylle ja pidän sitä kaikin puolin dvd:eitä kätevämpänä varakopioihin ja siirtelemiseen. Yksi tapa tehdä halvalla (?) usb-kiintolevy on ottaa jostain käytetty kannettavan kiintolevy ja laittaa se Clas Ohlsonin kahdenkympin adapteriin. Ja on pienempi kuin dvd koteloineen. Ukoncete prosím výstup a nástup, dvere se zavírají |