willie 03.05.2006 18:29:33 | |
---|
|
jannu 03.05.2006 18:34:13 | |
---|
Toivottavasti se ei ole yhtä buginen hirvitys kuin edellinen päivitys. "Stay in school. Lie to your teachers, but stay in school."- Billy Corgan |
Kukkis 77 04.05.2006 20:07:02 | |
---|
Toivottavasti se ei ole yhtä buginen hirvitys kuin edellinen päivitys. Sanos muuta. Edellinen päivitys oli niin karmea kokemus että en kyllä uskalla päivittää tuohon uuteenkaan.. Mihi est propositum in taberna mori. Hmph. |
superfly 04.05.2006 20:08:23 | |
---|
Toivottavasti se ei ole yhtä buginen hirvitys kuin edellinen päivitys. Mä en ole yhtään bugia vielä löytänyt tuosta aikasemmasta.... Mikäs siinä mättää? "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
willie 04.05.2006 20:15:25 | |
---|
Toivottavasti se ei ole yhtä buginen hirvitys kuin edellinen päivitys. Minkä tyyppistä bugi-hirvitystä teillä on ollut, kun itselläni workkinut ihan OK.. Laittakaas tarkempaa infoa noista bugeista, että voisin vähän tsekkailla ihan mielenkiinnosta. |
hanu767 04.05.2006 20:42:59 (muokattu 04.05.2006 20:48:23) | |
---|
Empä minäkään huomannut mitään ongelmia sen edellisen päivityksen kanssa. Nyt kun tässä on noi automaatiset päivitykset, niin varmaan alkaa tulla vähän tiuhempaan uutta versiota. EDIT Ainiin... Wmv videoita en ole kyllä saanut vieläkään toimimaan firefoxissa. Kellään mitään ehdotuksia siihen? "Balanced heart needs no disguise"
-Kingston Wall, For All Mankind |
Lennu 04.05.2006 20:49:55 | |
---|
Empä minäkään huomannut mitään ongelmia sen edellisen päivityksen kanssa. Nyt kun tässä on noi automaatiset päivitykset, niin varmaan alkaa tulla vähän tiuhempaan uutta versiota. EDIT Ainiin... Wmv videoita en ole kyllä saanut vieläkään toimimaan firefoxissa. Kellään mitään ehdotuksia siihen? Mullakin on ilmeisesti automaattipäivitys, kun se yks päivä kysyi että ladataanko. No, vastasin OK, ei sen suurempia ongelmia. Mutta edelleen Firefoxissa ärsyttää se, että refreshatessa sivu voi pompsahtaa ihan mihin sattuu. |
Leevo 04.05.2006 21:17:13 | |
---|
Toivottavasti se ei ole yhtä buginen hirvitys kuin edellinen päivitys. Mä ainakin ladattuani juuri ton kyseisen edellisen päivityksen päädyin kuitenkin asentamaan vanhan version (1.07) uudelleen. Tää uus tuntuu hyvältä kaikin puolin. "Räkä-Malmi rääkyy ja mä oon ympäri lavaa." -Andy McCoy |
jannu 05.05.2006 01:57:58 (muokattu 05.05.2006 01:58:25) | |
---|
Ennen 1.5:a ei Firefox ollut kaatunut ikinä. Mulla 1.5 kaatuilee useita kertoja päivässä, latailu jumittelee, selain ei aina edes aukene ja mystisesti firefox.exe jää prosessilistalle, vaikka ohjelman sulkisi eikä lähde sieltä kuin 'End Task':lla. "Stay in school. Lie to your teachers, but stay in school."- Billy Corgan |
noir 05.05.2006 08:21:40 | |
---|
Ennen 1.5:a ei Firefox ollut kaatunut ikinä. Mulla 1.5 kaatuilee useita kertoja päivässä, latailu jumittelee, selain ei aina edes aukene ja mystisesti firefox.exe jää prosessilistalle, vaikka ohjelman sulkisi eikä lähde sieltä kuin 'End Task':lla. Pakko kyllä myöntää, että 1.5 jumittuu Linuxissakin. En oikein tiedä yksityiskohtia, mutta muutamaan kertaan on mennyt kone jumiin ja epäilen kyllä vahvasti, että joka kerta Firefoxin takia. Kummallisinta kuitenkin, että en mielestäni ole ennen jumittumista tehnyt mitään erilaista, vaan aivan normiselaamista. Kerran jopa jumittui niin pahasti, että piti pistää kylmästi resettiä, kun ei saanut suljettua enää mitään. Mä haluun toista - sulta ei kysytä. |
Conrad Lant 05.05.2006 11:17:42 | |
---|
OSX:llä ei mitään ongelmia 1.5 -sarjan kanssa. No one prayed for Sodom |
lindo 05.05.2006 23:27:37 (muokattu 05.05.2006 23:28:28) | |
---|
Firefox alkaa mennä ikävä kyllä IE suuntaan ... tai no ei kai sentään mutta mua ainakin häiritsee kun laitetaan juttuja joiden posi saamiseksi tarvii räplätä kaiken näköstä. En esim pitänyt yhtään noista uusista "flat" valikoista enkä myöskään uudesta Työkalut>Asetuset ikkunasta joka on sekavampi kuin vanha. Pakko myöntää mutta 1.0.7 on parhaillaan käytössä. 2.0 ilmestynee kuulema Elokuussa. |
meitu 06.05.2006 00:18:02 | |
---|
Firefox alkaa mennä ikävä kyllä IE suuntaan ... tai no ei kai sentään mutta mua ainakin häiritsee kun laitetaan juttuja joiden posi saamiseksi tarvii räplätä kaiken näköstä. En esim pitänyt yhtään noista uusista "flat" valikoista enkä myöskään uudesta Työkalut>Asetuset ikkunasta joka on sekavampi kuin vanha. Pakko myöntää mutta 1.0.7 on parhaillaan käytössä. 2.0 ilmestynee kuulema Elokuussa. Mullakin on 1.0.7 käytössä. Onkohan tämä jotenkin turvattomampi kuin nuo uudet? EN viitsisi alkaa sokkona ilman syytä päivittämään kun tämä mun nykyinen versio toimii nyt niin hyvin. Ne jotka soittaa ne tietää |
noir 06.05.2006 07:35:13 | |
---|
Firefox alkaa mennä ikävä kyllä IE suuntaan - - Hoho. Tämä on jo melko härskiä tekstiä! Minua ei kuitenkaan juuri kiinnosta, miltä se selain alunperin näyttää tai mitä toimintoja siinä on valittu oletuksena, kunhan ne voi vaihtaa haluamikseen. Kyllä minä räplään niitä asetuksia mielelläni sen vartin, jos sen jälkeen saa olla rauhassa. Tärkeintä on kuitenkin, että se hoitaa hommansa ja on kätevä käyttää, mitä ei ainakaan IE:stä voi sanoa. Mä haluun toista - sulta ei kysytä. |
Lennu 07.05.2006 02:19:05 | |
---|
Tärkeintä on kuitenkin, että se hoitaa hommansa ja on kätevä käyttää, mitä ei ainakaan IE:stä voi sanoa. Vaikka kotona käytänkin Firefoxia, niin en ymmärrä tätä lausetta? Millä tavalla tarkalleen IE EI hoida hommaansa ja ole kätevä käyttää? Sehän on ainoa selain, jota käyttäessä ei tarvitse miettiä, onko tässä sivussa nyt kaikki bitit varmasti millilleen aseteltu oikein. Kaikki näkyy aina jotenkuten. En ymmärrä IE:n dissaamista, ei se Bill nyt niin paha setä ole. |
superfly 07.05.2006 12:21:55 | |
---|
ei se Bill nyt niin paha setä ole. Kyllä se on. Ainakin niille onnettomille jotka joutuvat työksensä vääntämään Maikrosoftin kummallisuuksien kanssa. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
Lennu 07.05.2006 17:19:05 | |
---|
Kyllä se on. Ainakin niille onnettomille jotka joutuvat työksensä vääntämään Maikrosoftin kummallisuuksien kanssa. Duunisoftat on duunisoftia, ja mikkihiiret on toisia. Onneksi ei meidän firman myllyt pyöri, ei mikkisoftalla, eikä linukseilla, eikä mikään ratkaiseva prosessi ole niiden varassa. Eli sinänsä samaa mieltä, kotona voi käyttää mitä ikinä tahtookin. Myös Microsoftia, se toimii ihan hyvin. |
lindo 08.05.2006 00:10:10 | |
---|
Hoho. Tämä on jo melko härskiä tekstiä! Vitsihän tuo oli :P
En ymmärrä IE:n dissaamista, ei se Bill nyt niin paha setä ole. No jos nyt ei muuta keksi niin ainakin IE näyttää välillä CSS coodeja vähän miten sattuu. |
Lennu 08.05.2006 01:12:14 | |
---|
No jos nyt ei muuta keksi niin ainakin IE näyttää välillä CSS coodeja vähän miten sattuu. Viittanet invalidiin koodaamiseen? Ainoa mikä tulee nyt näin yöllä tällä hetkellä mieleen, niin invalidi Opacity-arvo td-elementeissä, jonka ainoastaa Firefox näyttää kuten pitää. Div-elementeissä toimii iieekin. Mutta se olkoonkin boonuksena vain FF käyttäjille. Operahan ei moisia edes näytä. Missä tilanteissa IE on näyttänyt CSS:ää väärin ja miksi se on ollut huono asia? Ihan oikeasti mielenkiinnosta kysyn, ei minään provona. Tällä kertaa... |
SaBer 08.05.2006 09:42:08 | |
---|
Missä tilanteissa IE on näyttänyt CSS:ää väärin ja miksi se on ollut huono asia? Ihan oikeasti mielenkiinnosta kysyn, ei minään provona. Tällä kertaa... http://www.positioniseverything.net/explorer.html Tuossa muutamia hivenen omituisia ratkaisuja. Törmäsin kolmeen näistä viimeisimmän projektini kanssa. Oli jo mennä hermot lopullisesti, kunnes löysin tuon sivun... "Kato bassoa soitetaan, muijaa hiplaillaan." -Sam Other |