Kikka Korea 30.04.2006 12:59:16 | |
---|
Ostin Presonus Fireboxin, mutta asennus ei onnistu! Kun käynnistän asennusohjelman ja se kehottaa tietyssä vaiheessa yhdistämään laitteen koneeseen, asennus ei pääse etenemään, koska kone ei löydä Fireboxia ollenkaan! Kun katson koneesta verkkoyhteydet, 1394-yhteys on muka koko ajan yhdistetty, vaikkei siinä ole mitään. Kone on Fujitsu-Siemens Amilo A1645G. Auttakaa minua että pääsen äänittämään! |
hape 30.04.2006 15:16:47 | |
---|
Remember: Don't eat the deadly yellow snow! |
Kikka Korea 01.05.2006 15:02:00 | |
---|
Kiitos vinkistä! Tuolla vain sanottiin sama asia mikä itsellänikin ensimmäiseksi tuli mieleen eli antivirus ja palomuuri pois päältä. Se tosin ei auta! Pitää huomenna soittaa St.Paul's Soundiin ja kysyä mitä pitää tehdä. Ensimmäisellä yrityskerralla palomuuri oli unohtunut päälle. Voiko olla mahdollista että se aiheutti jonkun virheen mitä ei voi korjata muuten kuin asentamalla koko koneen taas uudestaan? Asensin just pari päivää sitten siksi, ettei digitv-sovitin suostunut asentumaan muuten!!!!!! Ajoin kaikki tarpeelliset levyt koneeseen sisälle, eli firewiren pitäisi olla toiminnassa. |
hape 01.05.2006 16:00:54 | |
---|
Sitten tyhmät kysymykset: - Onko Fireboxissa virta päällä? - Onko XP SP2:n firewire-bugin korjaava päivitys asennettu? - Toimiiko muut firewire-laitteet? - Onko emolevyn ajureista uusimmat versiot? - Onko biosista uusin versio? Remember: Don't eat the deadly yellow snow! |
Kikka Korea 01.05.2006 19:48:21 | |
---|
-Fireboxiin menee virta kun laittaa ulkoisen virtalähteen kiinni(koneessa 4-pinninen firewire niin tässä tapauksessa ei tule virta samasta) -Windows on päivitetty -Emosta en tiedä kun on kannettava kone -Biosistakaan en tiedä, en ainakaan ole päivittänyt kuin ohjelmia ja Windowsia -En ole tällä koneella päässyt firewireä ennen käyttämään, en tiedä toimiiko se ollenkaan Kokeilen toiseen kannettavaan, toimisiko se siinä. Jos toimii, alan miettimään koko koneen uudelleenasennusta taas ja jos sen teen, asennan Fireboxin ensimmäisenä heti Windowsin päivityksien jälkeen. |
Kikka Korea 01.05.2006 21:32:23 | |
---|
Olen kokeillut Fireboxiani yhteensä kolmeen kannettavaan tietokoneeseen, mutta se ei toimi yhdessäkään! Asennusta yritettäessä siis oli aina palomuuri sekä antivirus pois päältä, käytössä 4 to 6-piuha sekä ulkoinen virtalähde Fireboxille. Jos kokeilee huvikseen, mitä tapahtuu kun kytkee suoraan kiinni ennen asennusta, mitään ei tapahdu. Kun laittaa ohjeiden mukaan levyn sisään ja käy asentamaan, tietyssä vaiheessa asennusohjelma pyytää laittamaan Fireboxin kiinni. Kun laittaa kiinni ja virran päälle, Fireboxissa palaa punainen valo merkiksi, ettei liitäntä ole onnistunut. Asennus ei jatku, koska kone ei löydä Fireboxia. Soitan huomenna St.Paul's Soundiin laitteen myyjälle ja kysyn neuvoa. |
Cornflake 02.05.2006 22:33:43 | |
---|
Dave Weckl: Kun laittaa ohjeiden mukaan levyn sisään ja käy asentamaan, tietyssä vaiheessa asennusohjelma pyytää laittamaan Fireboxin kiinni. Kun laittaa kiinni ja virran päälle, Fireboxissa palaa punainen valo merkiksi, ettei liitäntä ole onnistunut. Asennus ei jatku, koska kone ei löydä Fireboxia. Kokeileppa vielä tehdä niin että pistä Fireboxiin virrat päälle ja tökkää firewire-piuha vasta sitten koneeseen kiinni... Soitan huomenna St.Paul's Soundiin laitteen myyjälle ja kysyn neuvoa. Soita suoraan Soundataan sille... Heffekö sen nimi on. Tjsp:-) Eniveis, sille kundille kuka noista tietää. Tää StP's hemmo ei sen enempiä näistä tunnu tietävän, se soittelee itsekin tuonne ja sitten takaisin sulle. Mulla oli samantapainen "ongelma" kahden Firepodin yhteenliittämisen kanssa, mutta tuolla sekin selvisi. Eli ensin virrat molempiin ja sitten piuhat kiinni. Oikeaan aikaan kun asennus-softa tätä tietty pyytää. Homma selvisi just niin että soitin tuonne Soundataan ja kerroin mistä olen vehkeen ostanut ja mikä on onkelma. Homma selvisi siltä istumalta. Pisteet hyvästä palvelusta maahantuojalle. I ain't gonna work on Maggie's farm no more |
teroyk 03.05.2006 15:13:27 | |
---|
Kylläpä Windowsissa asennus on vaikeaa verrattuna Maciin. |
Rml 03.05.2006 15:48:20 (muokattu 03.05.2006 15:59:00) | |
---|
1394-yhteys pitää olla poissa käytöstä, mieluiten ihan järjestelmän kautta laitat että poista laite käytöstä?! Tai sitten ei...FW-piuhaa ei koskaan saisi iskeä kiinni masiinoiden ollessa piällä... |
Decadence? 03.05.2006 17:31:22 | |
---|
Miten tässä nyt sitten lopulta kävi? Selvisikö ongelma? Onkohan mulla odotettavissa samanlaista säätöä firewire hommien kans.. 6-4 johto ja ac. Voi voi voi.. ja tilasin saksasta. Mihinhän soittais jos tarve ilmenee.. |
Kikka Korea 03.05.2006 17:36:51 | |
---|
Sekä St.Paul's Soundilla että Soundatalla sanoivat että vehje on paskana, pitää lähettää takasin. Taitaa olla vielä tällä hetkellä viiminen kappale maassa, jos ei voi korjata niin pitää odottaa että tulee lisää... Tää on tätä mun tuuria taas. Taidan tästä mennä kokeilemaan millainen tulos tulee alkuperäisellä äänikortilla. Olen kokeillut jo kaikkea mahdollista mutta firewireen en ole onnistunut saamaan mitään eloa... |
Kikka Korea 03.05.2006 17:39:13 | |
---|
Jos ne tilaamasi vehkeet on kunnossa niin eikai sulla sitten pitäis ongelmia olla. Toista se on mulla kun ne lähettää mulle aina kaikki maanantaikappaleet. |
Cornflake 03.05.2006 22:29:09 (muokattu 03.05.2006 22:30:03) | |
---|
Rml: FW-piuhaa ei koskaan saisi iskeä kiinni masiinoiden ollessa piällä... Tämä oli se tyyli jolla mulla pelitti mainiosti. Ja näin neuvoi maahantuoja. Jos molemmat eivät olleet päällä kun asennusohjelmaa ajoi niin vain toinen käikäle asentui. EDIT: Nimenomaan niin että piuhat olivat kiinni Firepodeissa -> Firepodit päälle -> piuha kiinni koneeseen. I ain't gonna work on Maggie's farm no more |
hape 04.05.2006 18:32:54 | |
---|
1394-yhteys pitää olla poissa käytöstä, mieluiten ihan järjestelmän kautta laitat että poista laite käytöstä?! Tai sitten ei...FW-piuhaa ei koskaan saisi iskeä kiinni masiinoiden ollessa piällä... No höpö höpö. Firewire on suunniteltu nimenomaan niin, että sen voi iskeä kiinni ja irrottaa lennosta. Remember: Don't eat the deadly yellow snow! |