Hannu H. 27.06.2006 17:48:22 | |
---|
Elikkä mulla on kotisivut mbnetissä. Käyttämäni FTP-ohjelma on AtomFTP. Nyt pääsi sitten käymään semmonen kämmi että filu meni nettiin nimellä jossa on väli. AtomFTP ei sitä tunnista joten en sa sitä poistettua mutta se kuitenkin näkyy netissä. Osaisiko joku toinen FTP-ohjelma poistaa sen vai mikä neuvoksi? |
pwc 27.06.2006 18:09:18 | |
---|
Ainakin ihan Windowsin oma Explorer hallitsee ftp:n. Kirjoita vaan osoiteriville ftp://mbnet.fi ja ihmettele :) Lisäksi mbnetin käyttäjille löytyy myös toinen keino, http://kotisivumuokkain.mbnet.fi/ |
Hannu H. 27.06.2006 19:00:06 | |
---|
Tämä auttoi! Suur kiitokset! |
JanneT 28.06.2006 14:41:53 | |
---|
Elikkä mulla on kotisivut mbnetissä. Käyttämäni FTP-ohjelma on AtomFTP. Nyt pääsi sitten käymään semmonen kämmi että filu meni nettiin nimellä jossa on väli. AtomFTP ei sitä tunnista joten en sa sitä poistettua mutta se kuitenkin näkyy netissä. Osaisiko joku toinen FTP-ohjelma poistaa sen vai mikä neuvoksi? Itse olen käyttänyt aina WS_FTPLE95 softaa ja sillä on aina kaikki pelannut suht hyvin. Tuosta on nyt tullut jo uudempia versioita (2006 viimeisin), mutta itse olen jämähtänyt menneisyyteen :P Voihan vitalis...Cee U Nx Time... "The slower you play, the more coffee you´ll have time to drink, before the next lick." (Asus T. Zibironszcki) |
Aki 28.06.2006 15:37:47 | |
---|
WS_FTP on ihan ookoo, mutta käyttömukavuus on mielestäni Filezillassa ehdottomasti paras. Ilmainen tietysti. Osaa jatkaa aiemmin keskenjääneitä siirtoja yms. http://filezilla.sourceforge.net/Teetkö taas kärpäsestä härkästä? Hyvä, pistän grillin tulelle! |
Kassu 28.06.2006 16:49:36 | |
---|
WS_FTP on ihan ookoo, mutta käyttömukavuus on mielestäni Filezillassa ehdottomasti paras. Ilmainen tietysti. Osaa jatkaa aiemmin keskenjääneitä siirtoja yms. http://filezilla.sourceforge.net/ Tämä on näpsä! Tulispa OS X:lle myös. |
Fortune 28.06.2006 22:34:39 | |
---|
Tämä on näpsä! Tulispa OS X:lle myös. Cyberduck on mielestäni varsin kelpo. Merkistöt pissivät kyllä, mutta johtunee asetuksista. Säädän. Look behind you, a three-necked guitar! |
Lennu 29.06.2006 07:34:52 | |
---|
Cyberduck on mielestäni varsin kelpo. Merkistöt pissivät kyllä, mutta johtunee asetuksista. Säädän. Siinä on yksi ärsyttävä piirre. Tiedostonimiä ei voi muuttaa palvelimella. Saattaa tosin olla evo. Muuten ihan kiva, voi muokkaa lennossa Textwranglerilla etc. |
Fortune 29.06.2006 11:25:31 | |
---|
Siinä on yksi ärsyttävä piirre. Tiedostonimiä ei voi muuttaa palvelimella. Saattaa tosin olla evo. Muuten ihan kiva, voi muokkaa lennossa Textwranglerilla etc. Minulla on koko ajan pääte auki ja muuttelen tiedostonnimet sieltä. Mutta saman olen huomannut, evo-epäily täälläkin. Skandit eivät pelitä, sekin on evo. Look behind you, a three-necked guitar! |
Kassu 29.06.2006 15:31:37 (muokattu 29.06.2006 15:32:58) | |
---|
Cyberduck on mielestäni varsin kelpo. Merkistöt pissivät kyllä, mutta johtunee asetuksista. Säädän. Sitä käytän kanssa juu. Hyvä muttei täydellinen. Ja jos vain selailen palvelimia, niin Finderissä Omppu + K. Sillä tosin ei voi upata tiedostoja :/ |
Kassu 29.06.2006 15:34:15 | |
---|
Ai niin, Cyberduckissa voi kyllä nimetä uudelleen. Klikkaa tiedostonimeä, sitten Omppu + I. |
Lennu 29.06.2006 17:05:54 | |
---|
Ai niin, Cyberduckissa voi kyllä nimetä uudelleen. Klikkaa tiedostonimeä, sitten Omppu + I. Ei mun versiolla ainakaan. Sen voi kyllä kirjoittaa uusiks, mutta se ei tallenna sitä. |
Kassu 29.06.2006 17:41:17 | |
---|
Ei mun versiolla ainakaan. Sen voi kyllä kirjoittaa uusiks, mutta se ei tallenna sitä. Paina entteriä |
Lennu 29.06.2006 21:06:32 (muokattu 29.06.2006 21:08:38) | |
---|
Paina entteriä No hehheh... edit: mitä sä teit sille? *tuntee ittensä hölmöks* |
Kassu 29.06.2006 22:50:52 | |
---|
No hehheh... edit: mitä sä teit sille? *tuntee ittensä hölmöks* No painoin entteriä! |
moder 04.07.2006 21:19:27 | |
---|
kirjoitampa tähän omalla kohdallani ilmenneestä ongelmasta.. Eli En pääse enää selaamaan kotisivukansioni sisältöä ftp-ohjelmalla, enkä myöskään windowsin explorerilla... Ohjelma hakee aikansa tiedostolistausta, kunnes jämähtää tai tulee aikakatkaisu. Ennen on toiminut hyvin. Muilla samaa ongelmaa ? |
Borlag 04.07.2006 21:37:16 | |
---|
kirjoitampa tähän omalla kohdallani ilmenneestä ongelmasta.. Eli En pääse enää selaamaan kotisivukansioni sisältöä ftp-ohjelmalla, enkä myöskään windowsin explorerilla... Ohjelma hakee aikansa tiedostolistausta, kunnes jämähtää tai tulee aikakatkaisu. Ennen on toiminut hyvin. Muilla samaa ongelmaa ? Yleensä johtuu serverillä olevasta ruuhkasta, eli sinuna kokeilisin myöhemmin. Jos vielä tekee samaa useiden yritysten jälkeen niin ottaisin yhteyttä palveluntarjoajaan. Ohjelmasta tällaiset viat ei yleensä johdu, ellei sitten palomuurissa tapahtunut päivitystä jonka takia yhteydet takkuaa. |