jspace 19.07.2006 03:13:05 | |
---|
Elikkäs meikän kone kaatuilee jos käyttää Cubasea ja winamppia yhtaikaa.. oisko joku vika vai mikä vika? Aattelin tossa heittää koneen treenikämpän ikkunasta kohta pihalle mut kun ei oo treeniksellä ikkunaa.. perkele! Tumman jäljen jos tuoppini pöytään tuo, tuoppi uusi jo ehkäpä kirkkaan luo... |
Antti1 19.07.2006 10:55:44 | |
---|
Ei mulla mitään järkevää ehdotusta oo, mutta miksi ihmeessä haluaisit käyttää noita yhtäaikaa? The dreams in which I'm dying are the best I've ever had. |
Juntunen 19.07.2006 11:17:18 | |
---|
Ei mulla mitään järkevää ehdotusta oo, mutta miksi ihmeessä haluaisit käyttää noita yhtäaikaa? Minä käytän joskus noita yhtäaikaa soittaessani kitaraa tai bassoa plugareitten kautta jonkun biisin päälle. Vaikka biisiä opetellessa/ylös ottaessa. Ei ole ollut mitään ongelmaa. |
Aki 19.07.2006 11:23:45 | |
---|
Ongelma saattaa liittyä äänikortin ajureiden omimiseen. Cubasessa on mahdollisuus "release audio drivers"... ja jotain. Itelläni Cubase puhuu RME:n kautta, Winamp integroidun. Ei ristiriitoja. :oD Teetkö taas kärpäsestä härkästä? Hyvä, pistän grillin tulelle! |
Juntunen 19.07.2006 11:26:43 (muokattu 19.07.2006 11:27:18) | |
---|
Hei nytpä muistankin! Joskus kerran Cubasen käynnistäminen aiheutti sen, että sampling ratessa tapahtui muutos 44100->48000 ja winamp alkoi soida hidastettuna. Ja tämä viittaisi juuri tuohon äänikorttien ajurien omimiseen. |
Soolokitaristi 19.07.2006 11:29:57 | |
---|
Ainakin Terratecin tuotteissa on sellainen optio, että äänikortin ajurin saa halutessaan varattua yhdelle ohjelmalle kerrallaan, jolloin mainitsemasi kaltainen tilanne ei toimisi. Syynä on se,että jos useampi ohjelma pääsee käyttämään ajureita ja ohjelmilla on eri sampleratet niin ajurit joutuvat mukauttamaan jommankumman ohjelman sampleratea, mikä huonontaa ääninlaatua. |
BotneLapio 19.07.2006 14:20:33 | |
---|
Minä käytän joskus noita yhtäaikaa soittaessani kitaraa tai bassoa plugareitten kautta jonkun biisin päälle. Vaikka biisiä opetellessa/ylös ottaessa. Ei ole ollut mitään ongelmaa. Suositeltavampi tapa on importoida raita suoraan cubaseen. Halutessa se ei kopioidu mihinikään, eikä näin vie ylimääräistä tilaa kovalevyltä. -=Botnee!!=- |
Juntunen 19.07.2006 14:51:43 | |
---|
Suositeltavampi tapa on importoida raita suoraan cubaseen. Halutessa se ei kopioidu mihinikään, eikä näin vie ylimääräistä tilaa kovalevyltä. Toki juu. Jotenkin vaan tottunu tuohon tapaan tehdä. |
jspace 19.07.2006 19:10:38 | |
---|
jep toi on hyvä keino importoida se kipale cubaseen ja toimii varmasti... oon niin tehnykkin... testasin myös integroidun kortin kautta winamppi ja esin kortin kautta cubase eikä ollu onkelmaa... Tumman jäljen jos tuoppini pöytään tuo, tuoppi uusi jo ehkäpä kirkkaan luo... |